Mijn Soap & Glory Stash ♡ 2016

woensdag 6 april 2016


Vandaag laat ik aan jullie mijn Soap & Glory stash zien. Het zijn niet erg veel producten, maar wel allemaal producten die ik stuk voor stuk adoreer en jullie graag over wil vertellen. Laten we snel kijken naar de producten. 




Soap & Glory is helaas niet in Nederland te koop. Je kunt het wel online bestellen natuurlijk, maar eerlijk gezegd hou ik daar totaal niet van. Ik heb mijn eerste 2 producten in Duitsland gekocht en de andere 3 in Thailand. Je kunt de producten ook in Engeland kopen. Dat is ook waar het merk vandaan komt. In Duitsland hebben ze trouwens niet het hele assortiment, tenminste toen niet. 



Clean On Me Showergel











Clean On Me is een heerlijke douchegel die gelijk ook super hydraterend is. Dit is echt een van mijn favoriete douchegels, omdat hij geen droog gevoel achter laat na het douchen. De fles is ook echt mega, 500 ml maar liefst. Ik doe er ook al echt zo lang mee. Er staat inderdaad ook op de verpakking dat er een built-in moisturizer in zit. En laten we het al helemaal niet hebben over de geur, die is ook echt super lekker. 




The Righteous Butter











Na Clean On Me ook nog even insmeren met deze body butter is echt hemels. Ik doe het niet vaak, meestal alleen op pamper nights om mezelf lekker te verwennen. Deze body butter is echt heel erg fijn en ik zal vertellen waarom. Ten eerste, DE GEUR. Ik kan geen betere omschrijving geven dan dat hij 'vrouwelijk' ruikt. De geur is echt super lekker en blijft ook nog eens heel lang hangen. De volgende dag ruik ik hem altijd nog, dus dat vind ik echt een pluspunt. Wat er nog meer super fijn is, is dat hij lekker snel intrekt. Ik vind dat plakkerige gevoel van bodyproducten altijd zo vies. Vooral omdat ik na het douchen altijd lekker mijn pyjama aan wil doen en dat is de meeste tijd van het jaar gewoon een lange broek. Maar deze body butter trekt echt lekker snel in en dat is gewoon super fijn. En het derde, geweldige ding aan deze body butter (en ook het beste ding) is dat hij mijn lichaam SUPER ZACHT maakt. Het is echt niet te geloven hoe zacht je van deze body butter word. En dan scrub ik niet eens erbij. Het is gewoon zo'n fijn product. Ik kan echt geen minpunt bedenken aan het product. 




Mini The Righteous Butter







Nou volgens mij hoort hier verder geen uitleg bij, precies hetzelfde als hierboven natuurlijk. Alleen vond ik het handig om een mini te hebben van deze geweldige body butter. Veel makkelijker om mee te nemen dan zo'n grote pot. 




Scrub 'Em And Leave 'Em body scrub











Natuurlijk wou ik nog heel graag een lekkere body scrub hebben van dit merk. Deze heb ik gekocht in Thailand. Na Clean On Me en The Righteous Butter wou ik heel graag een scrub proberen. En DAMN I'm in love. Na het douchen met de douchegel en het insmeren met de body butter was ik al super zacht. Ik dacht dat het niet zachter kon, maar dus toch wel. De geur van het product is (natuurlijk) super lekker en de substantie is ook echt super fijn. Het is echt een hele goede scrub.  





Mini Hand Food Handcrème







Oke, waarschijnlijk verwachten jullie al wat dit product doet met mijn handen. Ja, ze worden super zacht. Meestal hou ik niet echt van handcrèmes, maar deze is echt heel erg lekker. Wederom ook door de geur en omdat hij lekker snel intrekt. Als ik handcrème gebruik dan is het meestal als ik ga slapen, zodat het 's nachts lekker in kan trekken. 




Er is nog een ding wat ik heel erg graag kwijt wil over dit merk. Het klopt inderdaad dat de producten wat duurder zijn, maar ik vind ook wel echt dat je waar krijgt voor je geld. Alle producten die doen hun werk echt super goed, zelfs de douchegel. En ik vind ook dat de hoeveelheid van het product genoeg is om bij de prijs te passen. Alle verpakkingen zijn huge, dus ik denk dat het naar verhouding allemaal wel mee valt hoe 'duur' het is. Ik zag namelijk in Bangkok ook allemaal gezichtsproducten die ook in mega verpakkingen zaten. Dus je krijgt echt zeker waar voor je geld.




Ik vind Soap & Glory echt een super fijn merk en ik vind het erg jammer dat het niet in Nederland verkrijgbaar is. Wat is jullie favoriete product van Soap & Glory? 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground