Review ♡ Fake Naked 3 palette

woensdag 23 maart 2016


2 jaar geleden kocht ik in Thailand een nep Naked 2 palette. Ondertussen heb ik al de echte gekregen, omdat ik hem zo ontzettend geweldig vind. Afgelopen vakantie heb ik dit Naked 3 palette gekocht en vandaag review ik hem voor jullie. Zou ik deze ook ik het echt gaan kopen?











Urban Decay Naked 2 en 3 vind ik persoonlijk een van de mooiste paletten die er bestaan. Naked 2 is echt een bruin palette en Naked 3 meer taupe en roze. Dit is natuurlijk een nep palette, dus ik ga hem natuurlijk niet streng beoordelen. Het gaat mij meer om de kleuren, of ik hem dus echt vaak ga pakken of niet, want zo kom ik te weten of ik hem in het echt zou moeten kopen ja of nee.










Zo ziet de verpakking eruit, hij lijkt aardig op de echte. Dat had ik ook met mijn Naked 2 palette, bijna niet te vergelijken. Het enige verschil wat ik toen merkte is dat de echte veel zwaarder was dan de neppe. Ik vind de uitstraling van het doosje super mooi en past helemaal bij de kleuren die in het palette zitten. 
















Dit zijn de kleuren en hun namen. Zijn ze niet prachtig? En het verbaasd mij trouwens ook hoe erg de kleuren op de echte lijken. Tuurlijk zie je duidelijk verschil, maar het komt aardig in de buurt. Ze hebben goed hun best gedaan om hem zo goed mogelijk na te maken. Het palette is van binnen wel heel erg plastic en gaat ook heel moeilijk open, maar daar gaat het mij allemaal niet om, het gaan mij alleen om de kleuren. 




Nep






Echt



Ik vind hem heel erg lijken. Je moet je ook even voorstellen dat mijn foto in slechter licht gemaakt is, er was namelijk niet veel licht. Ik vind het best goed gelukt en zoals ik al zei, natuurlijk is hij niet precies hetzelfde, maar dat maakt ook helemaal niet uit.





Ook zit er een kwastje bij het palette. Een kant om kleur op het ooglid aan te brengen en aan de andere kant een grote, fluffy blending kwast. Het is echt een superfijne kwast trouwens en ook nog eens lekker zacht. De kwast lijkt trouwens ook op de echte. Alleen vind ik toch bij allebei de paletten dat de neppe kwasten beter en fijner zijn dan de echte. De echte zijn best hard en hebben een beetje een rare vorm. De neppe zijn lekker zacht en fluffy om goed mee te blenden. 






De pigmentatie van het palette is verrassend goed. De kleuren blenden ook mooi over in elkaar en ze zijn echt prachtig. Ik ben heel erg blij met dit palette, ondanks hij nep is. De kwaliteit is overigens gewoon goed. Ik ben benieuwd of ik hem er vaak bij ga pakken en de echte misschien wel ga kopen. Who knows..




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Welke Naked palette is jullie favoriet?






xoxo Charmayne

1 opmerking:

Proudly designed by Mlekoshi playground