Plog ♡ Een dag uit mijn vakantie ♡ Thailand 2016

zaterdag 12 maart 2016


Vandaag heb ik een plog voor jullie over een dag uit mijn vakantie. Het is niet een specifieke dag, maar gewoon een beetje wat ik bijna elke dag wel deed. Over het algemeen heerlijk relaxen natuurlijk, maar ook wel wat meer en dat laat ik jullie vandaag zien !





De wekker ging elke dag om half 9, tenzij we een tour gingen doen, dan ging hij ietsje eerder.  9 uur gingen we met z'n alle afspreken om te ontbijten. Half 9 gaat dus de wekker en ik bleef dan tot kwart voor 9 liggen. Dan ga ik eruit en alles doen. 





Met alles doen bedoel ik natuurlijk mijn gezicht reinigen en aankleden. Ik reinig mijn gezicht 's morgens en daarna verzorg ik het met een SPF. De laatste dagen gebruikte ik geen SPF meer op mijn gezicht, omdat ik heel erg veel puistjes kreeg. Ook was mijn huid vrij droog, dus 's ochtends gebruikte ik dan meestal een lekker hydraterende crème. 





Om 9 uur gingen we dus lekker ontbijten. Dit is wat ik meestal nam 's ochtends. I know, het is niet veel, maar meer krijg ik ook echt niet door mijn keel. Thuis al helemaal niet. Maar, ik eet wel ALTIJD wat 's ochtends. Meestal eet ik op vakantie alleen maar fruit in de ochtend, omdat ik gewoon niks door mijn keel krijg, maar deze vakantie ging het heel goed. Gelukkig!





Na het ontbijt ging iedereen omkleden en gingen we lekker zwemmen/zonnen/genieten. Ik lag echt bijna elke dag van 11 tot 5 aan het zwembad. Ik vind het gewoon zo lekker. Lekker niks doen, beetje zonnen, muziek luisteren, appen, noem het maar op. 













'S middags gingen we altijd wel wat lekkers halen. Voor al de smoothie haalden we bijna elke dag. Het stukje fruit kregen we elke middag van het hotel. 





In de avond spraken we weer af en dat was meestal niet echt een vaste tijd. Meestal rond 7 uur/half 8. Dan gingen we lopen en zoeken naar een restaurantje om lekker te eten. Soms gingen we ook door de winkel straat lopen om lekker te winkelen. In de avond gingen we altijd dus echt veel wandelen. Een keertje zelfs 5 kilometer !





Bij dit restaurant hebben we 3 keer gegeten, omdat het zo ontzettend lekker was. Toevallig was het ook van een Nederlander. 





Ook lieten we ons bijna elke avond masseren. Ik deed alleen maar voetmassage, maar je kan ook veel meer doen natuurlijk. Bijna elke avond lekker een uur je voeten masseren, ik mis het nu alweer ! Na de massage gingen we soms nog even wat drinken en soms meteen naar bed. Ik was altijd echt kapot na zo'n dag. Geen idee waardoor. Ik ging dan lekker mijn make-up eraf halen en lekker slapen. En de volgende ochtend alles weer overnieuw. 




Ik heb een super leuke vakantie gehad en ik mis het nu al weer. Ik hoop dat jullie deze plog leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground