Make-Up Producten ♡ Vakantie 2016

woensdag 2 maart 2016


Terwijl jullie dit lezen ben ik al een tijdje op vakantie. Sterker nog, aanstaande vrijdag ben ik alweer thuis. Dinsdag 16 februari gingen we weg. Maar ik werk alvast een beetje voor uit. Ik laat jullie vandaag de make-up producten zien die ik mee neem op vakantie. Het zijn toch allemaal andere producten dan wat ik anders gebruik, dus ik vind het wel leuk om dat aan jullie te laten zien. 





Baby skin primer


Ik zag deze primer al heel vaak voorbij komen op We Heart It en Instagram op foto's en ik vond hem er altijd zo leuk uit zien. Ik droomde er vroeger altijd van om zo'n tubetje te hebben, maar helaas was hij toen nog niet in Nederland te koop. Laatst had ik 4 tussen uren dus gingen we met meiden uit de klas Haarlem even in. Op het laatste moment gingen we nog even naar de Kruidvat en toen kwam ik hem dus tegen. Ik moest en zou hem hebben natuurlijk. Ik vind hem jammer genoeg wel heel erg klein voor de prijs die ze er voor vragen. Ongeveer €8 voor zo'n tubetje. Maar ik moet zeggen, hij is het wel echt waard. Je huid word echt baby zacht. Zo zacht word mijn huid niet eens na een schoonheidsbehandeling. Het resultaat is ook super mooi en mijn foundation blijft de hele dag mooi zitten. 




Etos fixing spray


Natuurlijk wil ik op vakantie een fixing spray mee, maar die van Mac vond ik een beetje te gevaarlijk voor in mijn koffer. Te veel lek gevaar en het is toch zonde als hij lekt, dan is hij op ook natuurlijk. En het zit op je kleding en alles. Dus besloot ik mijn fixing spray van de Etos mee te nemen. Daar zit een dop op, dus minder lek gevaar en het is ook een kleiner flesje, wat natuurlijk ook veel makkelijker is voor op reis. Aan het einde van de middag gaan wenaar ons hotel kamer en ons dan klaar maken voor het eten. Dan maak ik mij altijd op en door dat ik de hele dag in de zon heb gezeten zijn mijn poriën mega groot. Van mezelf heb ik al een hele vette huid, dus ik ga met primer en fixing spray aan de slag om alles zo mooi mogelijk te maken. De fixing spray gebruik ik ook over mijn foundation heen om het een mooier effect te geven. Ik heb namelijk ook heel erg veel poeder nodig, maar ik vind dat altijd zo lelijk eruit zien. Dus gewoon even met fixing spray er over heen en dan ziet het er weer mooi uit en blijft het nog beter zitten. Ook gebruik ik fixing spray op mij kwasten om bijvoorbeeld glitters beter te laten zitten of om überhaupt ogen schaduw beter te laten zitten. 




Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory


Meestal gebruik ik concealer na mijn foundation, maar nu er voor. Dat doe ik omdat hij lichter is dan mijn foundation e je anders gekke plekken krijgt. Nu valt het veel minder op, omdat de foundation er over heen gaat. En ik ga voor 2 weken natuurlijk geen nieuwe concealer kopen. Deze is lekker goedkoop en heel erg fijn. Ik denk dat dit echt al mijn vierde potje is. De dekking is heel erg goed, soms wel een beetje te goed zelfs. Maar ik vind dat heel erg fijn. Echt een top concealer waar ik steeds weer op terug val. 






Sleek Be Beautiful Blemish Balm - Light


Natuurlijk wil ik na een hele dag make-up loos aan het strand liggen, me 's avonds mooi maken. En ik vind een egale huid altijd erg belangrijk voor een mooie look. Op mijn vorige vakantie naar Gran Canaria had ik deze BB cream van Sleek gekocht. Helaas is hij voor in Nederland echt te donker, maar voor op vakantie is hij echt perfect. Dus deze gaat altijd lekker mee op vakantie en ook deze keer natuurlijk weer. De dekking is precies goed en de finish is ook echt super mooi. 




Catrice Nude Illusion Loose Powder


Ik had net al dus verteld van die mega grote poriën die ik altijd krijg, dan moeten jullie dus even na gaan hoe vet mijn huid dan ook nog eens wordt... Ja, echt een drama dus. Nou om alle drama iets tegen te gaan, neem ik dus een losse poeder mee zodat mijn gezicht iets langer mat blijft. En natuurlijk vanwege het breek gevaar in mijn koffer. Ik vind het zonde om mijn Mac poeder mee te nemen, want hij is al stuk :(




Anastasia Beverly Hills Beauty Express - Blonde






Natuurlijk neem ik mijn geliefde wenkbrauw palette mee op vakantie. Het is eigenlijk ook het enige wenkbrauw product die ik heb, dus ik moet wel. Het is een heel handig setje waar in een wax zit, 2 kleuren wenkbrauw poeder en 2 kleuren highlighter. Ook zitten er nog een aantal sjablonen in en een super fijn kwastje. Een super leuk palette voor ook nog een redelijke prijs. Ik zou hem zeker eens bekijken !




Urban Decay Primer Potion - Original


Natuurlijk ga ik een paar mooie looks maken op vakantie die ook goed moeten blijven zitten. Daar voor gebruik ik mijn geliefde primer potion van Urban Decay. Misschien hebben jullie mijn review al gelezen, maar hier in vertel ik iets meer over het product. Op zich is het best duidelijk. Het is gewoon een ogenschaduwbasis die je ookloog goed op zijn plek laat zitten en er ook veel mooier uit laat zien. Maar zoals ik al zei, voor meer informatie, lees dan maar mijn review. 




Urban Decay Naked 2 palette ♡ Bobbi Brown Sparkle Eyeshadow - Ballet Pink






Ik twijfelde natuurlijk geen moment toen ik moest bedenken welk ogenschaduw palette ik mee ging nemen. Natuurlijk is dat mijn geliefde Naked 2. Op dit moment dat ik dit typ denk ik van zal ik niet mijn Full Exposure palette meenemen van Smashbox? Maar nee, ik weet zeker dat ik meer met mijn Naked 2 kan, ook al zijn dat alleen maar bruine tinten. In het Smashbox palette zitten wel 2 hele mooie blauwe tinten waarmee ik een hele mooie look mee kan maken, maar dat is ook het enige. Met dat palette kan ik tot nu toe nog maar 2 mooie looks maken. Ik gebruik hem niet zo vaak, dus ik moet nog even oefenen. En met Naked 2 kun je alle kanten op. Dus die gaat lekker mee en natuurlijk ga ik daar ook nog op zoek naar make-up. En ik neem nog een losse glitter ogenschaduw mee die ik mooi bij het Naked palette vind passen. Een prachtige mooie roze glitter die ook op zich zelf super mooi is. 





Catrice Waterproof Gel Eyeliner ♡ Essence Super Fine Eyeliner Pen  Urban Decay Heavy Metal Glitter Liner - Midnight Cowboy










Om mijn oog look af te maken gebruik ik nog eyeliner om mijn wimpers iets voller te laten lijken. Die van catrice neem ik mee om eventueel voor het zwemmen op mijn ogen te doen (voor als ik daar zin in heb :P) en die van essence gewoon bij de oog look. Maar ik denk dat ik ze allebei gewoon een beetje af wissel. En dan hebben we nog de eyeliner van Urban decay. Die gebruik ik meestal in mijn binnenste ooghoeken of op mijn ooglid voor wat meer diepte en licht te creëren. En tja, glitters :) Why not. 





Benefit Roller Lash & They're Real mascara


Ja, ik gebruik 2 mascara's. Eerst gebruikte ik eigenlijk altijd 2 mascara's. Eentje van Essence en Catrice. Daarna wou ik heel graag de Roller Lash uitproberen en was het weer heel raar om maar een mascara te gebruiken. Toevallig had ik een bon van €10 korting bij de Douglas en ik was ook heel erg nieuwsgierig naar de They're Real mascara. Mijn Roller Lash was toch al redelijk aan het op raken, dus kocht ik die. Hij bevalt heel goed, maar toch miste ik wat extra's. Dus toen gebruikte ik ze in combinatie en het is echt het perfecte duo. Je krijgt krul, lengte en volume en allemaal zelfs niet een heel klein beetje, maar heel veel. En dat is ook precies wat ik wil. 2 hele fijne mascara die ik met heel veel liefde gebruik. Ze zijn wel wat prijzig, maar zeker hun geld waard. 




Sleek Face Form palette - Light  Mac - Dainty ♡ Milani - Luminoso 











Het Sleek palette valt natuurlijk niet te missen op vakantie net zoals mijn foundation van Sleek. Hij heeft alles erin zitten wat ik nodig heb. Een mooie bronzer die super mooi is, mijn favoriete blush en een mooie highlighter, die ik waarschijnlijk niet ga gebruiken omdat ik toch al genoeg glim :) Maar hey, je weet maar nooit. Natuurlijk wou ik meer blushes mee en ik koos voor Dainty van Mac (klik voor mijn review), die gewoon lief , zacht roze is en Luminoso van Milani (klik voor mijn review) voor een mooie koraal kleur. 




Mac Creme Cup  Mac Snob ♡ Mac Silly ♡ Mac Viva Glam Miley Cyrus 1 & Lipglass ♡ Mac Viva Glam Miley Cyrus 2 & Lipglass


















In eerste instantie wou ik maar 3 lippenstiften mee op vakantie. Eerst had ik alleen Creme Cup, Snob en Sily in gedachten, maar toen begon ik over van alles te twijfelen. Nu zijn het ze dus allemaal maar geworden. Creme Cup gaat natuurlijk mee, die is altijd goed en lekker nude. Snob vind ik super mooi als ik bruin ben. Het is een beetje een barbie roze kleur. Silly is mijn favoriete knal roze kleur, dus die moest natuurlijk ook mee. De Mac Miley Cyrus 1 is ook echt prachtig en nijgt meer een beetje naar donker roze. Hij is wel vel, maar super mooi. De lipglass hoort erbij dus die gaat natuurlijk ook mee. En de Miley Cyrus 2 vind ik echt een warme zomer kleur, omdat er een oranje ondertoon in zit. Nu in de winter draag ik dat niet, dus ik vond het een mooie gelegenheid om hem mee te nemen, net zoals de lipglass natuurlijk. 






Kwasten 



In dit handige tasje van Zoeva heb ik mijn kwasten mee. Dit tasje is ook speciaal voor kwasten, maar kan natuurlijk ook gewoon voor make-up. Hij is lekker plat, maar er passen wel veel kwasten in. Dit tasje kreeg ik bij mijn Zoeva complete eye set (klik voor mijn review).


















Mijn make-up nam ik mee in dit Chanel tasje die ik heb gekregen in mijn kerstpakket van de Douglas. Ik had in de ene kant producten voor gezicht en in de andere kant voor ogen. Super handig en een onwijs handig tasje. Hij zuigt een soort van lucht op waardoor je producten niet zo snel geplet worden. 





Ik weet dat veel mensen denken van : ''Waarom doe je zoveel make-up op als je op vakantie bent?'' Oke, waarschijnlijk bijna niemand die dit leest, want dit is toch een beautyblog post en dus ben je al geïnteresseerd in beauty. Maar hey, ook dan kan je nog dat denken. Ik vind het gewoon super leuk om te doen en ik ga het anders ook gewoon echt missen. En het is overigens alleen 's avonds dat ik veel make-up op heb. Aan het strand echt niet hoor, dat is ook super slecht voor je huid. Dan of niks of echt alleen wenkbrauwen en wimpers. Maar 's avonds wil ik gewoon lekker me uit kunnen leven en mezelf na zo'n lange, zweterige dag mooi maken. 




En dit zijn alle make-up producten die ik mee heb op vakantie. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Met welk product kunnen jullie niet zonder op vakantie? 








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground