Review ♡ Mac Pro Longwear concealer NC15

woensdag 10 februari 2016


Jullie hebben hem misschien al in mijn favorieten van de maand januari voorbij zien komen en vandaag dan eindelijk de review. Deze concealer was een product die ik heel graag wou uitproberen en ik ben er echt over te spreken. Lees dus lekker verder voor mijn mening. 













Ik heb de concealer in de kleur NW15 en volgensmij is dat ook de lichtste die ze hebben van deze concealers. Hierboven staan de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben. 











Het is een product wat vrij klein is, maar dat zij de meeste concealers over het algemeen wel. Vloeibare concealer is nou niet echt een product waar je heel erg lang mee doet. Het product is van glas, waar voor ik een beetje bang ben dat het breekt ofzo. Of dat ik hem laat vallen. 





Dit is het meest besproken onderwerp van de concealer, het pompje. Je hoort iedereen er over klagen dat er veel te veel product uit het pompje komt. Hier is dus mijn mening: Als jij echt zo'n make-up junkie bent en echt een flawless face wilt, is een pompje zelfs te weinig. Als je echt wilt highlighten, is een pompje echt te weinig. Mac is echt een merk die bekend staat voor Make-Up Artist, dus de mensen die VEEL make-up gebruiken. En als je dat doet heb je aan een pompje misschien net genoeg. Dus het is maar hoe je er tegen aan kijkt, wil je echt een mooie basis en gebruik je concealer ook echt onder je ogen dan moet je hem zeker nemen. Maar als je alleen een paar oneffenheden wilt verbergen dan zou ik hem inderdaad niet kopen. Of je moet heel voorzichtig doen met hoe hard je drukt op het pompje. 





Ik vind de concealer heel erg fijn werken. De dekking is perfect en de kleur ook. Wel vind ik dat hij best snel opgaat. In mij favorieten artikel heb ik hem echt maar een stuk of 7 keer gebruikt en dan een pompje. Ik gebruik hem niet elke dag, maar gewoon als ik een mooie basis wil of als ik er zin in heb. Ik vind deze concealer echt top !




Je kunt de concealer kopen in sommige Douglas filialen, in de Mac counter in Amsterdam, op www.douglas.nl of op www.maccosmetics.nl. Hij kost €19.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground