Review ♡ Mac Fleshpot Satin Lipstick

woensdag 3 februari 2016


Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik denk dat ik een vervanger heb voor mijn favoriete lipstick van Mac, Creme Cup. Ik was op zoek naar een kleurtje die iets meer nude was dan Creme Cup, omdat die wel iets aan de roze kant is. Ik vond deze dus en werd gelijk verliefd. Vandaag review ik hem voor jullie. 












De finish van de lipstick is Satin. Ik vind hem gewoon matt, maar dat is mijn mening :P De lipstick heet Fleshpot, die naam had ik nog nooit gehoord en dat maakte mij natuurlijk extra nieuwschierig. 














Dit zijn de ingrediënten die in het product zitten. 





















En dit is dus de lipstick. Hij is echt super nude en zeker niet voor iedereen geschikt. Mijn ervaring is dat alleen blonde meiden met een hele lichte huid hem kunnen hebben. Net zoals Creme Cup. Anders ziet het er gewoon uit alsof je foundation over je lippen hebt gesmeerd, wat bij mij net niet het geval is. Bij mij is hij nog net aan mooi, gelukkig. Daarom heb ik hem natuurlijk ook genomen. Hij past ook lekker overal bij, natuurlijke make-up en met een heftige look, zodat de aandacht alleen op de ogen is. 









En hier de swatch. Je ziet dat hij lekker nude is, maar nog wel iets van kleur heeft. Op de foto ziet hij er wel anders uit, want zo oranje is hij helemaal niet. Maar eigenlijk als je nieuwschierig bent en er over na denkt dat je hem wilt kopen, moet je hem maar gewoon even uitproberen in de winkel, voordat hij je niet staat of dat je hem toch niet zo mooi vind. 






Ik vind de lipkleur in iedergeval super mooi en hij heeft nu een gelijke plaats met Creme Cup. Een mooie aanvulling in mijn stash, een lipkleur die nude is en niet te roze. Precies waarnaar ik op zoek was. 




Je kunt de lipstick kopen bij sommige Douglas filialen, op de site van Douglas en bij de Mac counter in Amsterdam. De lipstick kostte €19,50.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground