Review ♡ Lush Let The Good Times Roll

woensdag 24 februari 2016


Let The Good Times Roll van Lush is mijn favoriete reiniger voor in de ochtend. Ik gebruik hem al een tijdje met heel veel liefde, maar ik had er nog nooit een review over gemaakt. Vandaag ga ik jullie uitgebreid vertellen waarom dit mijn favoriete reiniger is. 













Lush staat bekend om de verse producten die ze gebruiken. Ze gebruiken alles zo vers mogelijk en daarom zitten op de producten ook een houdbaarheids datum. In hun producten gebruiken ze heel veel groente en fruit. Omdat alle producten zo vers zijn, werkt het ook heel erg goed op de huid. Kijk maar eens bij de ingrediënten op de bovenste foto, alleen maar verse producten. En ja er zit ook echt popcorn in. Op de verpakking staat veel informatie zoals de ingrediënten, hoe je het moet gebruiken, wie hem gemaakt heeft, wanneer hij gemaakt is en tot wanneer je hem ongeveer kunt gebruiken. 






Oke, ten eerste ruikt dit product echt goddelijk. Naar popcorn en ook een beetje naar cookies. Door de maïs en popcorn heeft dit product een licht scrubbend effect. Je kan hem makkelijk elke dag gebruiken. Het product voelt echt heerlijk op je huid en als je het er af spoelt heb je echt een super zacht huidje, wat lekker verzorgd is. De reden dat ik hem 's ochtends gebruik is omdat ik heb scrubbende effect lekker vind 's ochtends. Zo scrub je je ochtendhoofd lekker weg. En dat meen ik. De reiniger is heel verzorgden en je huid gaat echt stralen als je het product eraf haalt. Ik had hem ook getest bij Lush op mijn hand en zelfs daar zag je resultaat. Moet je nagaan wat het op je gezicht doet, dacht ik niet. En ja hij is echt heel erg fijn. Ik gebruik hem niet voor 's avonds, omdat hij daarvoor te mild is. Mijn vette huid heeft gewoon iets sterkers nodig (iets voor de vette huid) en het product gaat denk ik niet zo goed in combinatie met mijn Clarisonic. Lekker al die stukjes tussen het borsteltje.. Nee ik wil het niet eens proberen. Ondanks dat het product niet voor de vette huid is, word mijn huid er niet erger door. 





Ik vind de reiniger zo fijn dat ik nu al bezig ben aan mijn derde potje. Het is echt een favoriet van me geworden. Ik vind hem gewoon zo heerlijk. Goed gedaan Lush ! ik raad dit product iedereen aan die op zoek is naar een lekkere reiniger voor in de ochtend of naar een verzorgdende reiniger. 




En dat was mijn review over mijn geliefde LTGTR. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. De reiniger is te koop bij de Lush winkels en online op www.lush.nl. Hij kost €9,90. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground