Review ♡ ELF blush brush

zaterdag 20 februari 2016


Ik was al een tijdje opzoek naar een goede kwast om mee te shapen. Veel beautybloggers hoorde ik praten over deze kwast en toen werd ik nieuwschierig. De kwast kost namelijk maar €4, dus ik was heel benieuwd. Vandaag review ik de kwast voor jullie. 













Hier eerst even wat informatie over de kwast.













De kwast is heel klein. Ik las bij de reviews dat mensen hem te klein vinden voor blush, maar dat vind ik echt heel erg meevallen. Zo kun je juist lekker precies werken. De kwast heeft een ovale vorm en de haren staan lekker dicht op elkaar, zodat de kwast veel product op kan pakken. Ik vind de kwast er mooi uizien, luxe en straks. Gewoon lekker simpel en daar hou ik van. Ik las ook dat veel mensen hem gebruikte om mee te shapen en dat ging ik dus ook proberen. Hij werkt daar inderdaad heel erg goed voor. Je kunt lekker precies werken met deze kwast, maar ik vind hem ook gewoon goed werken voor blush. Je zou hem ook kunnen gebruiken voor highlighter, maar daar vind ik hem dan weer iets te groot voor. Maar voor op reis bijvoorbeeld is het een perfecte kwast voor blush, bronzer en highlighter. De haren voelen ook heel erg fijn aan. Ik werd echt verliefd op deze kwast toen ik hem voelde. Zo lekker zacht zijn de haren. 





Ik vind de kwast super fijn. Ik gebruik hem op dit moment voor shapen en voor blush, omdat ik hem voor allebei de dingen heel erg fijn vind werken. 





En dat was mijn review. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. De kwast kun je bestellen bij www.eyeslipsface.nl en hij kost €4. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground