Review ♡ Zoeva En Taupe palette

woensdag 27 januari 2016


Vandaag een review over dit mooie palette van Zoeva. Toen ik dat palette voor het eerst zag, bleef ik er naar kijken, want ik moest hem gewoon hebben. Gelukkig kon ik hem last-minute nog voor kerst vragen en nu is hij van mij. Vandaag review ik hem dus voor jullie.











Het palette komt in een simpel, bruin doosje met een leuk patroontje. Opzich is de buitenkant niet iets wat perse moo hoeft te zijn, maar het heeft wel invloed. Het past wel bij het palette, dus ik vind het prima, het is alleen een beetje saai. Maar gelukkig is de binnenkant dat niet ! Het doosje is gewoon van karton. Het onderste doosje op de foto is het palette en de bovenste is een omhulsel waar hij in zit. 





Dit zijn de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben.













En dan nu natuurlijk snel door naar de kleuren die in het palette zitten. Ik hou de laatste tijd wel van een mooie taupe look en toen ik dit palette dus zag, werd ik gelijk verliefd. Het is een mix tussen matt en met een glittertje. Over het algemeen is het een palette met een koele ondertoon. De eerste 2 kleuren zijn highlighter kleurtjes, dan een mooie peach kleur en een lichte taupe kleur met een glittertje. Gallery en Outline zijn echt crease kleuren waarvan de ene matt is en de andere glimmend. Ook zit er nog een vanille kleurtje in en een bruin grijzige kleur en de laatste 2 Old Master en Exquisite. Exquisite vind ik echt een mooie kleur. Meestal hou ik niet zo van kleur in mijn ooglook, maar in dit palette vind ik hem echt mooi. En je kunt hem ook heel goed emt de kleuren combineren om een mooie ooglook te maken. Old master is echt weer een taupe kleur. 





Het En Taupe palette is een mooie combinatie van grijzige en bruinige taupe tinten. Ook zitten er kleuren in die goed bij de taupe kleuren passen en natuurlijk 2 highlighter kleurtjes. Ik vind het een super mooi palette, wel vind ik hem wat meer voor overdag en niet voor 's avonds. Helemaal geen probleem natuurlijk! De pigmentatie van het palette is ook onwijs goed. Een mooie aanvulling in mijn stash. Weer eens wat anders dan alleen maar nude paletten.




Het Zoeva En Taupe palette kun je online bestellen op www.douglas.nl of op www.zoeva-shop.de. Het palette kost €18,95. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground