Review ♡ Urban Decay Primer Potion ♡ Original

woensdag 13 januari 2016


Mijn oude ogenschaduwbasis hield het net niet lang genoeg vol om mijn ogenschaduw niet te laten creasen. Ik had al veel gehoord over de primer potion van Urban Decay en dus vroeg ik deze voor kerst. Vandaag review ik hem voor jullie. 






De primer potion komt in dit mooie paarse doosje met een mooi ombre effect. Hij ziet er precies hetzelfde uit als de Urban Decay Heavy Metal Glitter Liner die ik laatst gereviewd had. 





Voor degene die nieuwsgierig zijn, dit zijn de ingrediënten die in het product zitten. 





Ik heb de primer potion in de 'kleur' original. Dat is gewoon de normale en huidkleurige versie. Je hebt ook nog 3 andere soorten waaronder een anti-age, een shimmer en een donkerdere.





De primer potion komt in een tubetje met een sponsapplicator eraan zodat je het product makkelijk op kunt brengen. Doordat het een tube is kun je het product ook helemaal opmaken, zonder dat er restjes achter blijven. Ik heb gelezen dat je heel lang met dit product doet. Deze ogenschaduwbasis werkt echt perfect. Mijn ogenschaduw heeft nog nooit zo muurvast gezeten. De kleuren worden ook veel intenser. Mijn ogenschaduw gaat niet meer in mijn crease zitten. Zelfs met glitters blijft het nog perfect zitten. Ik ben echt heel erg te spreken over dit product. 





En dat was mijn review over dit fijne, kleine tubetje. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden en er iets aan hebben. Je kunt de primer potion kopen bij de ICI Paris xl in de Kalverstraat of op hun website. Hij kost €19,60.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground