Review ♡ Urban Decay Naked 2

woensdag 20 januari 2016


Ik heb hem hoor ! Eindelijk heb ik het Naked 2 palette die ik zo graag wou hebben. Ik heb mijn neppe ingeruild voor deze prachtige echte die ik voor kerst heb gehad. Vandaag review ik hem voor jullie.













Zo ziet de verpakking eruit. Het doosje waar het palette inzit vind ik er mooi uitzien. Leuk detail dat ze de kleuren poeders erop hebben gedaan. Het palette zelf vind ik eigenlijk wel een beetje saai, maar hey het gaat om de binnenkant. Wat mij wel opvalt is dat het palette best zwaar is, tenminste voor een palette vind ik hem zwaar. 












Dit zijn alle 12 kleuren uit het palette. Zoals je kunt zien zijn het matte en shimmer kleuren door elkaar, maar de meeste zijn wel shimmer. Het is een palet wat je kunt gebruiken om een everyday look mee te maken, maar ook een mooie avond look. Ik vind het een prachtig nude palette. 





Ook zat er een kwastje bij. De ene kant kan je gebruiken om ogenschaduw mee aan te brengen en met je andere kant kun je goed blenden. Een fijn kwastje die prima zijn werk doet. 





Ook kreeg ik in het doosje deze samples van de Urban Decay Primer Potion (klik voor mijn review)  Het zijn alle 'kleuren' primer potion die ze hebben, dus zo kun je kijken welke bij je past. 





Ik ben heel erg blij met mijn palette. Eindelijk heb ik mijn favoriete palette in het echt. De pigmentatie van alle kleuren zijn ook super goed, dus er is niks wat ik slecht vind aan het palette. Ook ben ik super blij met de mega spiegel die erin zit, super handig. Elke kleur is stuk voor stuk prachtig. Dit is echt een palette waar van ik al de kleuren zou gebruiken. Echt een toppertje dus.





Ik ben zo blij met mijn mooie palette. Ik kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een nude palette voor overdag en 's avonds. Het is een koel palette, dus iedereen kan hem wel dragen. Ik heb zoveel zin om lekker met dit mooie palette te spelen!




Het Naked 2 palette kun je kopen bij de ICI Paris XL in de Kalverstraat of op http://www.iciparisxl.nl. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Wat is jullie favorieten nude ogenschaduw palette?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground