Review ♡ Mac Viva Glam Miley Cyrus 2

zaterdag 16 januari 2016


Als trouwe Smiler wou ik natuurlijk heel graag de Miley lipstick van Mac hebben. De eerste had ik al en de tweede is ook een tijdje geleden uitgekomen. Ik vroeg de tweede voor kerst en vandaag review ik de lipstick en de lipglass voor jullie. 






Zoals ik al zei is dit de tweede lipstick die Miley heeft uitgebracht. De eerste was lekker fel roze en deze is rood met een oranje ondertoon. Twee super mooie kleuren heeft ze gemaakt. Vandaag laat ik jullie de tweede zien. De lipstick en de lipglass, die je apart kunt gebruiken of natuurlijk samen. 





Dit zijn de ingrediënten van beide producten. Het dikkere doosje is de lipstick en het dunnere doosje is de lipglass. 





Zo zien beide producten eruit. Super mooi ! Ook echt perfect voor de winter. Op de foto's zie je helaas niet de oranje ondertoon, dus ik zou hem eerst maar even in het echt bekijken en swatchen voordat hij je niet staat ofzo. 





De verpakking vind ik ook heel erg mooi van beide producten. Ik vind het er luxe uitzien. De verpakking van de eerste lipstick ziet er precies hetzelfde uit. 





Door naar de swatches. Het is wel duidelijk te zien welke de lipstick is en welke de lipglass. Wel moet ik zeggen dat ik de lipglass erg veel pigment vind hebben, wat natuurlijk super is. Veel lipglosjes hebben niet veel pigment en zijn eerder transparant met een beetje kleur. Maar deze is echt top. 





Dit is de lipstick met de lipglass eroverheen. Echt een prachtige combinatie. Ik denk ook dat ik ze vaker samen ga gebruiken dan apart. 





Ik ben heel erg blij met de lipstick en lipglass. De kleur blijft super lang zitten en vervaagd niet. De lipstick zelf is matt, dus blijft sowieso lang zitten. Ook smeert de lipstick heel erg lekker. De lipstick is wel matt, maar door de lipglass droogt hij je lippen niet uit. 




De tweede lipstick van Miley is een mooie toevoeging aan mijn collectie. Je kunt hem kopen in sommige Douglas filialen, online en bij mac counters. De lipstick kost €19,50 en de lipglass kost €18.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground