Favorieten januari 2016 ♡

zaterdag 30 januari 2016


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete producten van de afgelopen maand zien. Het zijn verbazend weinig producten voor deze maand, maar dat komt omdat ik veel nog aan het testen ben. 



Rimmel bronzer & Mac Bronzer









Als eerste deze bronzer combinatie van de Rimmel bronzer in de kleur 021 Sun Light en de Mac bronzer (klik voor mijn review). De bronzer van Rimmel gebruik ik om mijn gezicht op te warmen en de bronzer van Mac om mee te shapen. Werken met 2 bronzers vind ik heel prettig, zo krijg je zelfs ook nog iets meer schaduw en dat is natuurlijk wat je wilt creëren. 




Mac Fix + 



Dit was een product waar ik nooit echt naar omkeek, omdat ik dacht dat het toch zijn geld niet waard zou zijn (ik wist toen nog niet hoeveel hij kostte). Toen ik dus zag dat hij €16 kostte, was ik zo nieuwsgierig en heb ik hem meteen gekocht. Ik moest er helaas wel op wachten, want het was een kerstcadeautje. Daarna heb ik hem met veel plezier gedragen en ik zal jullie vertellen waarom. Ik heb een hele vette huid, dus ik kan niet zonder poeder. En het liefste heel veel poeder, want na 1/2 uurtjes glim ik gewoon alweer. Als je veel poeder op je gezicht doet, vind ik dat er niet echt heel mooi uitzien. Je ziet het dan te duidelijk zitten en het ziet er nep uit. Als je dit product eroverheen sprayt, dan verdwijnt de poederige look, zonder dat het de werking van de poeder stopt. Je huid blijft dus gewoon matt en het ziet er niet poederig uit. En het blijft ook nog eens veel langer zitten. Je kunt dit product voor je foundation gebruiken om het beter te laten zitten en/of eroverheen om het dus minder poederig te laten lijken en ook natuurlijk om het beter te laten zitten. Ik gebruik het allebei, omdat ik het extra goed wil laten zitten en het er niet poederig uit wil laten zien. Klik hier voor mijn review.




Etos Fixing Spray



En ja, ik was zo ongeduldig dat ik er ook eentje van de Etos heb gekocht, maar deze gebruik ik voor mijn kwasten. Tenminste, ik spray het product op mijn kwast en ga dan met mijn kwast in de ogenschaduw, zodat de kleur veel intenser word en het beter blijft zitten. Ik vond het namelijk een beetje zonde om die van Mac ook voor mijn kwasten te gebruiken. Ik gebruik deze spray voornamelijk bij glitter producten. Zo komen ze nog mooier uit en blijft het ook veel beter zitten.




Mac Pro Longwear concealer NC15



Deze concealer van Mac wou ik ook al heel lang hebben, maar ik wou eerst mijn vorige concealer opmaken. Ook deze had ik samen met de Mac Fix + spray gekocht en ook deze was weer voor kerst. Ik heb hem goed getest en hij is echt heel erg fijn. Hij bedekt alles wat ik wil bedekken. Veel mensen hoorde ik klagen over de hoeveelheid eruit komt in een pompje, maar dat vind ik echt meevallen. Als je echt een make-up junkie bent, en je wilt een mooie basis is het echt genoeg. Ik zelf vind het eigenlijk best weinig... Maar oke, ik wil ook echt alles bedekt hebben. 





Eyes Lips Face Blush in Twinkle Pink






Ik was opzoek naar een blush, die bij elke look past. Dus echt een beetje onopvallend, maar toch dat het wat kleur geeft op je wangetjes. Ik deed een bestelling bij ELF en had toen ook deze blush besteld. En hij is echt top. Hij geeft inderdaad heel subtiel kleur, past overal bij en heeft een beetje glans in zich zitten, wat ik altijd heel erg mooi vind. En dat allemaal voor maar €3,20





En dat waren mijn favorieten van deze maand, zoals ik zei ben ik nog veel aan het testen, dus verwacht maar dat er volgende maand veel meer producten in mij favorieten artikel online komen. Ook zien jullie waarschijnlijk veel producten online komen waarover ik geen review heb gemaakt, maar die komen er allemaal nog aan ! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground