Ultieme favorieten 2015 ♡

zaterdag 26 december 2015


Fijne tweede kerstdag iedereen! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten producten zien van het afgelopen jaar. Het zijn de producten die ik het hele jaar heel vaak en met heel veel liefde gebruikt heb. Nieuwsgierig? Lees dan lekker verder. 



Benefit Roller Lash mascara





Deze mascara gebruik ik al een paar maanden met veel liefde. Hij krult mijn wimpers heel erg en maakt ze super lang. Ook blijft het de hele dag zo in model zitten. Heel erg veel volume geeft hij niet, maar wel iets. Als je opzoek bent naar een goede mascara die wel veel volume geeft, zou ik gaan voor de Benefit They're Real mascara. 





Lush Ocean Salt



Dit product kon natuurlijk niet ontbreken in mijn ultieme favorieten artikel. Deze scrub gebruik ik nu al bijna een jaar en hij is echt geweldig voor mijn vette huid. Hij laat mijn oneffenheden verdwijnen zonder dat hij de huid te veel uitdroogt. Hij voedt juist heel erg goed, maar ook weer niet dat je vette huid weer vet word. Voor mijn uitgebreide mening over dit geweldige product, kun je mijn review hier lezen.





Lush shampoobar Montalbano



Nog een Lush product, namelijk mijn favoriete shampoo. Vroeger had ik heel erg snel vet haar. En met heel erg snel bedoel ik dat ik het zaterdag ochtend was en zondag avond was het weer vet. En dan doe ik er ook echt helemaal niks mee, dus geen verzorgingsproducten erin en geen dingen die mijn haar vet zouden kunnen maken. Dat veranderde toen ik deze shampoo ging gebruiken. Een wereld ging voor me open toen ik na 5 dagen pas mijn haar weer moest wassen. Deze shampoo is perfect voor de zeer vette hoofdhuidjes onder ons. Hij verzorgt de haren ook heel goed en laat het super mooi glanzen. Ook geeft hij een beetje volume. Lees mijn volledige review hier.





Sleek Rose Gold blush



Zoals jullie kunnen zien heb ik deze blush het afgelopen jaar heel erg vaak gebruikt. Ik heb zelfs pan geraakt ! Deze blush is super mooi door zijn peachy kleur en de prachtige gouden shimmer die er doorheen zit. Het is een dupe van Nars Orgasm, maar dan veel goedkoper. De pigmentatie is ook top en je hebt ook eigenlijk geen highlighter nodig bij deze blush. 





Urban Decay ~ Naked 2 (Fake)



Deze neppe Naked 2 heb ik met veel liefde gebruikt het afgelopen jaar. Ik hou van dit mooie nude palette met de prachtige kleuren. Maar toch hoop ik dat ik er eerdaags afscheid van kan nemen, om hem te vervangen met het echte palette! Ik vraag hem voor kerst so who knows.. Het is vandaag tweede kerstdag, dus als jullie dit lezen heb ik al de nieuwe of niet. Als ik hem heb, komt er natuurlijk een review van. 





Beautyblender



De beautyblender heb ik bijna elke dag gebruikt voor mijn foundation. Sorry dat hij zo vies is op de foto... Dit geweldige ei brengt je foundation aan op de meest mooie manier EVER. Geen strepen, geen oneffenheden, alleen maar super mooi, egaal en goed in de huid gebufft. Hij is €19,95, wat ik best duur vind voor een sponsje, maar ik moet toegeven dat het zeker het geld waard is. Je kunt er ook van alles mee doen: foundation, concealer, cream blush, cream contour, cream highlighter en zelfs poeder. 




Chanel Chance Eau Tendre Parfum



Deze parfum heb ik afgelopen zomer van mijn lieve vriendje gehad en sindsdien zijn de parfum en ik onafscheidelijk. Ik heb hem bijna elke dag gedragen, omdat ik hem zo ontzettend lekker vind. De geur is een beetje poederig, zo lekker! 




Catrice all matt plus foundation



De foundation die ik het afgelopen jaar vaak heb gedragen is deze van Catrice. Het is de enige budget foundation die super mooi is en lang blijft zitten. Het is ook precies de goede kleur voor mijn lichte huidje. Ik heb ook andere foundations getest, maar niks was zo goed als deze. Zelfs geen een van Mac, behalve degene die ik nu veel gebruik, de Mac Matchmaster foundation Maar ik weet zeker dat als die op is en ik heb niet genoeg geld om een nieuwe van Mac te kopen, dat ik dan weer erug val op deze. 




Mac Lipstick ~ Creme Cup




Hoe kon het ook anders dat deze lippenstift er ook in zat. Het is niet te geloven, maar dit is al mijn tweede Creme Cup en die is ook alweer bijna op. Ik gebruik deze lipstick echt heel erg vaak. Bijna elke dag, Hij is lekker nude en past perfect bij elke look. Ook past hij perfect bij mijn huid, waar je wel mee moet oppassen als je hem wilt kopen. Test hem wel eerst even, want bij andere kan hij echt heel erg lelijk staan. 




En dat waren al mijn favorieten producten van het jaar 2015. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat waren jullie favorieten producten van het afgelopen jaar?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground