Review ♡ Urban Decay Heavy Metal Glitter Liner ♡ Midnight Cowboy

woensdag 30 december 2015


Al een tijdje wou ik deze prachtige eyeliner, om een mooie glitter look mee te maken. Ik ben de laatste tijd nogal obsessed met glitterlooks, dus ik ben heel erg blij dat dit cadeautje onder de kerstboom lag. Vandaag review ik hem voor jullie. 







Het product zit in dit mooie paarse ombre doosje. De meeste verpakkingen van Urban Decay zijn inderdaad paars. Ik vind het een mooie uitstraling hebben en het ombre effect ziet er ook wel leuk uit. Verder gaat het er bij mij gewoon om wat erin zit natuurlijk :)





De ingrediëntenlijst kon ik niet goed op foto zetten, maar dit is hoe hij eruit ziet. Misschien kunnen jullie het zelf wel ontcijferen en anders kan je volgensmij altijd even online zoeken bij het product in de online webshop. 





Ik heb de glitterliner in de 'kleur' Midnight Cowboy. Dit is dus de gouden variant van de glitterliners. Je hebt ook paarse, blauwe, zilveren en een soort transparante met een prachtige blauwe gloed (zoek maar even op, hij heet Distortion).





Je kunt deze glitter liner voor van alles gebruiken. Natuurlijk als eyeliner, maar ook over je zwarte eyeliner heen, wat een super mooi effect geeft. Ik gebruik hem als ogenschaduw in bijvoorbeeld de binnenste ooghoeken of gewoon over een deel van het ooglid. Als je heel gek wilt doen, kan je ze bijvoorbeeld ook op je lippen gebruiken. 








Ik ben heel erg te spreken over deze eyeliner. Hij geeft heel erg veel glitters af op het kwastje, dus je hoeft geen moeite te doen om een beetje glitters te krijgen zoals je met veel van dit soort producten hebt. Dus de 'pigmentatie' is goed. Ook blijft hij muurvast zitten, wat ook heel erg belangrijk is. 




Je kunt deze eyeliner kopen bij de ICI Paris XL in de Kalverstraat of op http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/index.html. De eyeliner kost €19,60. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground