Get Ready With Me ♡ Stage

maandag 21 december 2015


Ik loop nu al een aantal weken stage bij de Douglas en vandaag laat ik jullie zien hoe ik me daar voor klaar maak. Je moet er natuurlijk netjes en verzorgd uitzien. Ik laat al mijn make-up producten zien die ik voor zo'n dag gebruik. 






Als eerst begin ik natuurlijk met het reinigen en verzorgen van mijn gezicht. Mijn ochtend routine kun je hier lezen.




Mac Matchmaster foundation ~ 1.0



Na het reinigen breng ik eerst foundation aan. De foundation die ik de laatste tijd erg fijn vind is de Matchmaster van Mac. Binnenkort komt daar een review van op mijn blog. Een mooie basis is natuurlijk heel erg belangrijk en ik wil ook graag dat hij lang en mooi blijft zitten. En natuurlijk om mijn gezicht mooi egaal te maken en oneffenheden weg te werken. Deze foundation doet dat prima. Hij is te koop bij de Mac store in Amsterdam en bij sommige Douglas filialen. Hij kost € 34,95.




Catrice camouflage concealer ~ 010 Ivory



Na mijn foundation gebruik ik concealer. Ik gebruik het om nog een paar oneffenheden weg te werken en voor onder mijn ogen. Hiervoor gebruik ik Camouflage Cream van Catrice. Een hele dekkende concealer die echt alles camoufleert. Echt een heel fijn product en ook nog lekker betaalbaar. Hij is te koop bij de Kruidvat en kost € 2,99.




Mac blot powder pressed ~ Light







Na dat alles op mijn gezicht aangebracht te hebben poeder ik het af. De poeder die ik daarvoor gebruik is de Blot Powder van Mac. Een transparante poeder die mijn gezicht voor een paar uurtjes lekker matt houdt. Poeders blijven bij mij nooit de hele dag matt door mijn vette huid. Helaas, maarja het is niet anders. Gelukkig vind ik het ook niet erg om af en toe even bij te poederen. De poeder is te koop bij de Mac store in Amsterdam en bij sommige Douglas filialen. Hij kost € 25.




Anastasia Beverly Hills browkit 












Nadat ik de basis op mijn gezicht heb aangebracht, doe ik mijn wenkbrauwen. Ik gebruik hiervoor de browkit van Anastasia. Daarin zit een wax en nee niet om te harsen, maar zodat de poeder beter op je wenkbrauwen blijft zitten. Er zitten 2 verschillende kleuren wenkbrauwpoeder in en 2 verschillende kleuren highlighter. In het grotere vakje zitten allerlei sjablonen die je kunt gebruiken om je wenkbrauwen bij te tekenen, alleen gebruik ik die nooit. En er zit een kwastje bij, die echt heel erg fijn werkt ! En dat alles voor €49,95. Natuurlijk is het alsnog duur, maar als je alleen de poeder en een losse kwast koopt ben je veel duurder uit. En nu krijg je de wax, sjablonen en highlighter erbij. De poeder werkt ook heel fijn en is super gepigmenteerd. Het enige nadeel vind ik dat de poeder best wel veel los komt als je je kwast erin doet, waardoor er wat product verloren gaat. Maar voor de rest is de poeder top en zeker het geld waard. Je kunt hem kopen bij sommige Douglas filialen en online. 




Kiko Queen Of Hearts palette ~ Elegant Ebony



Voor een mooie nude look ga ik voor dit ogenschaduw palette van Kiko. Het was een limited edition van afgelopen jaar, dus hij is nu helaas niet meer te koop. Het is een palette met oud roze kleuren. Een beetje vergelijkbaar met het Naked 3 palette. Ik gebruik de kleur linksboven op mijn hele bewegend ooglid en de kleur ernaast als blending kleur in mijn arcadeboog. Voor iets meer diepte gebruik ik de donkere kleur ook in mijn arcadeboog en in de buitenste hoek van mijn ooglid. De glitterende kleur gebruik ik niet vaak, want de glitters zijn niet roze, maar een beetje geel achtig en dat verpest de look. De prijs weet ik niet zo goed meer, want ik heb hem gekregen, maar volgens mij iets van €12. Zoals ik al zei was het een LE en is hij nu helaas niet meer verkrijgbaar. 





Bobbi Brown sparkle eyeshadow ~ Ballet Pink 3







Wat ik dan wel gebruik is deze glitter eyeshadow. Deze gebruik ik in de binnenste ooghoeken om er frisser uit te zien en gewoon.. glitter is leuk. Deze ogenschaduw is leuk om mee te spelen. Hoe meer je heen en weer gaat met je kwast, hoe meer glitters er komen ! Het is niet zo dast je echt de roze kleur op je ooglid krijgt, het is echt alleen de glitter met een roze gloed. Dus wel echt roze glitters. De ogenschaduw kun je kopen bij sommige Douglas filialen en online, hij kost € 32. Op de foto zit hij bij mij in een palette die ik zelf heb samengesteld, los zit hij gewoon in een apart doosje. 




Essence Superfine eyeliner pen







Ik gebruik eyeliner om de aanzet van mijn wimpers iets voller te laten lijken, hiervoor gebruik ik deze eyeliner van Essence. Hij werkt super fijn, is lekker zwart en heeft een geweldig puntje waarmee je heel precies kunt werken. Al jaren een favoriet omdat hij zo fijn werkt. Wat mij ook opvalt is dat hij helemaal niet snel uitdroogt. Terwijl ik eyeliner niet heel vaak gebruik, het is echt in vlagen. Ik denk dat ik er 1 in het jaar koop ofzo. Echt een top product dus en dat voor maar liefst € 2,60. Je kunt hem kopen bij de Kruidvat.




Benefit Roller Lash mascara







Voor een mooie krul in mijn wimpers gebruik ik deze mascara van benefit. Hij maakt mijn wimpers super lang en met een mooie, stevige krul die de hele dag blijft zitten. Heel veel volume geeft hij niet, maar wel iets. Ik gebruik deze mascara nu al een tijdje en het is echt een favoriet. Je kunt de mascara kopen bij sommige Douglas filialen en online. Hij kost €25. 




Mac bronzer ~ Matte Bronze







Omdat ik niet met blush ga werken, ga ik toch een beetje aan de slag met bronzer. Ik gebruik  deze van Mac waar ik laatst een review over geschreven heb. Hij is perfect om mee te shapen. Ik gebruik hem op mijn jukbeenderen, slapen, voorhoofd en op mijn neus. Je kunt de bronzer kopen bij sommige Douglas filialen, bij de Mac counter in Amsterdam of op de sites van beide winkels. Hij kost € 27.




Mac Lipstick Viva Glam 2












En als laatste doe ik natuurlijk nog een lipstick op. Meestal gebruik ik deze van Mac bij deze look, omdat hij lekker nude is en de make-up wat meer gericht is op de ogen. Hij is lekker romig en blijft lang zitten, ook dat is een reden waarom ik voor de lipstick kies, want je kan hem natuurlijk niet even bijwerken. De lippenstift kun je kopen bij sommige Douglas filialen, op hun site, bij de Mac counter in Amsterdam of op www.maccosmetics.nl




En dat is de look die ik meestal maak als ik stage heb. Lekker nude en natural die de hele dag blijft zitten. Wat betreft mak-up kan ik overal wel mee spelen want we moeten helemaal in het zwart. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground