December Tag ♡

woensdag 2 december 2015


Het is alweer de maand december en ik vond het weer eens tijd voor een leuke tag. Lekker veel leuke vragen over de leukste en gezelligste maand van het jaar. Lees verder voor de vragen en antwoorden. 



What do you love most about December?


Ik vind de feestdagen het leukste aan de maand december. Het word niet voor niks de leukste en gezelligste maand van het jaar genoemd. En dat vind ik ook, het is gewoon zo. Gezellig met familie, vrienden, de kaarsjes aan, lekker eten, koud weer en misschien wel sneeuw. En wat ik als beautymeisje ook het leukste vind aan december zijn natuurlijk alle kerstcollecties van The Body Shop, Lush en alle make-up merken. I love it !









What is your favorite perfume to wear with the holidays?


Het liefst draag ik dan een wat zwaardere parfum. Mijn favoriete zware parfum die ik in mijn parfumstash heb ik Reveal van Calvin Klein. Een hele lekkere geur die ik vorig jaar voor kerst heb gekregen, dus mij ook echt een kerstgevoel geeft. 








Which 3 products can't you live without this December? 


Oeh, dat is een moeilijke. Maar ik denk mijn Smashbox full exposure palette, een goede hydraterende crème  en een lekkere bodyscrub. Het Smashbox palette omdat dat een perfect december palette is met de glitters en de mooie donkere kleuren. Een goede hydraterende crème vind ik ook belangrijk (net zoals lippenbalsem), omdat de huidjes steeds vochtarmer worden in de wintertijd. En als laatste de bodyscrub vind ik ook altijd een heerlijk product, vooral als ze verzorgend zijn zodat je daarna geen bodylotion aan hoeft te brengen.









What is your go-to look this month?


GLITTERS. Niet te veel natuurlijk, maar de laatste tijd vind ik het leuk om in mijn binnenste ooghoeken glitter aan te brengen. Het zorgt voor een frisse oogopslag en het heeft toch iets feestelijks. Meestal doe ik dat met een gouden kleur uit mijn Smashbox palette. En daarbij nude lippen en een mooie blush met highlighter.









What is your most favorite glittery product?


Mijn meest favorieten glitterende producten zijn van Lush. De kerstcollectie zit altijd vol met glitters en die geuren.. Wauw, ik hou er zo van. Alles van Lush met glitters wil je gewoon hebben. Snow, Fairy, Magic Wand, etc. wat ik ook altijd heel mooi vind is highlighter. De mooiste die ik heb is Soft & Gentle van Mac. Maar tegen de wintertijd zullen er wel weer veel mooie en nieuwe highlighters uitkomen. De nieuwe van Anastasia vind ik ook heel erg mooi.








What do you really hope Santa had wrapped in a present for you this year?


Ik hoop het Naked 2 palette. Ik vind hem zo ontzettend mooi. Ik heb een neppe ervan gekocht in Thailand, maar de kleuren zijn gewoon heel anders en de kwaliteit is ook echt niet goed. En dan zie ik allemaal foto's van de echte en tutorials en dan wil ik hem gewoon hebben ! Wat ik ook graag zou willen hebben is Anastasia dipbrow en een paar Zoeva kwasten. 









The holidays are all about sharing the love. Who do you want to give a shout-out and why?


Mijn vriendje, omdat hij mij het gelukkigste meisje op de hele wereld maakt. Dat heeft hij het hele jaar gedaan en dat doet hij nog steeds. Hij is er altijd voor me en houd van me om wie ik ben. Ik ben zo blij met hem en daarom wil ik hem een shout-out geven. Ook mijn familie, want daar kun je natuurlijk niet zonder. 








En dat waren mijn antwoorden op de December Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Wat is jullie favoriete ding aan de maand december?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground