Opgemaakt oktober 2015 ♡

zaterdag 14 november 2015


Hij is een beetje laat, maar vandaag laat ik jullie al mijn opgemaakte producten zien van de maand oktober. Ik heb een paar producten (eindelijk) opgemaakt die ik graag met jullie deel. 







Ik begin met dit lekkere haarmasker van Gliss Kur. Mijn haar is aardig beschadigd, dus een lekker maskertje op zijn tijd is af en toe wel nodig. Deze paste bij mijn haarverzorgingslijn die ik toen gebruikte, dus vandaar dat ik hem had gekocht. Hij is heel erg fijn, want hij doet wat hij moet doen. Hij maakt mijn haar weer sterk en heel erg zacht. Een prima masker dus voor nog een aardige prijs. Of ik hem nog een keer zou kopen? Ja dat denk ik wel. 





Nog een product van Gliss Kur, de anti-klit spray. Meestal heb ik de spray van dezelfde lijn als het masker, maar deze zag ik toevallig voor heel goedkoop bij de Action staan, dus nam ik voor een keertje deze mee. Na het douchen doe ik graag een anti-klit spray in om makkelijk en zonder alles stuk te trekken door mijn haar te komen. En om nog een beetje verzorging in mijn haar te brengen. De klitten zijn echt veel minder in mijn haar als ik dit product gebruik. Dit product zal ik zeker vaker kopen (heb ik ook al gedaan).





Wat een fijne oogmake-up remover is dit. Al mijn make-up gaat super gemakkelijk van mijn ogen af, ook al is het heel erg veel. Je kunt hem natuurlijk ook voor je gezicht gebruiken, maar dat vind ik niet zo'n lekker gevoel. Het is een best wel grote fles, dus je doet er ook nog lekker lang mee. Ik gebruik dit product al een tijdje en het is de snelste en makkelijkste manier om je ogen mee te reinigen. Echt een aanrader dus !





Mijn Tea Tree Water van Lush is ook eindelijk op ! Ik heb met deze spray echt iets van 6/7 maanden gedaan. Ik heb zelfs nog een heel klein beetje over, maar dat zit in een kleiner flesje. Dus eigenlijk is hij nog niet helemaal op, maar ik had nog een leeg klein flesje dus heb ik het daarin gegoten. Veel makkelijker om mee te nemen. Dit product heeft mijn huid echt verbeterd. Ik heb veel minder puistjes en het ziet er veel beter uit. Echt een aanrader en als hij op is koop ik zeker een nieuwe. 





Mijn favoriete scrub van Lush is ook op, maar natuurlijk heb ik al een nieuwe waar ik een review over ga maken. Het is een hele fijne scrub die ook mijn huid heel goed verbeterd. Hij verzorgd de huid heel goed zonder hem vet te maken. Ideaal voor de vette huidjes. Maar eigenlijk voor alle huidjes. Mijn huid straalt en voelt weer helemaal fris aan als ik dit product gebruik !





Nog een product van Lush die ik afgelopen maand op heb gemaakt is Let The Good Times Roll. Een hele fijne reiniger die naar popcorn ruikt. Hij is echt zo ontzettend lekker. Ik gebruik deze reiniger 's ochtends en frist mijn huid dan echt heel goed op. Hij is ook licht scrubbend, dus je scrubt je ochtend hoofd een beetje weg :p Ik vind hem echt heel erg fijn voor 's ochtends dus ik ga zeker een nieuwe kopen. 





Wauw, ik heb echt veel Lush producten opgemaakt.. Maar dit is echt de laatste. Mijn kleine Snow Fairy van vorig jaar is opgegaan. Ik nam deze altijd mee als ik ging logeren en hij is echt ontzettend lekker. Natuurlijk heb ik al een nieuwe van dit mierzoete geurtje. Echt een hele fijne douchegel, die bijna iedereen wel lekker vind. Hij maakt de huid ook lekker zacht en er zitten glitters in. 





Deze mascara van Benefit heb ik ook opgemaakt. Het is de Benefit Roller Lash mascara. Een mascara die belooft de hele dag je wimpers te krullen en dat doet hij ook, maar helaas alleen in het begin als je hem gebruikt. Ik had deze mascara dus opgemaakt en had er nog eentje liggen en je zag echt verschil. Misschien was hij teveel uitgedroogd, dat weet ik niet, maar wel echt heel jammer. Maar hij doet dus wel zijn werk. Voor de rest is het een hele fijne mascara, maar volgende keer wil ik de They're Real proberen. 





Vorig jaar oktober waren we in Duitsland en ik had een haarlak nodig. Dit was de eerste en beste die ik zag dus nam ik deze mee. Het is een hele fijne haarspray, die heel lekker ruikt, je haar niet heel hard maakt, maar wel alles op zijn plaats houd. Een heel fijn product. Ik hou er niet zo van als haarlak je haar zo hard maakt. Maar nu is hij dus op, wat een hele tijd heeft geduurd omdat ik nooit echt haarlak gebruik. Ik weet niet of ik hem opnieuw zou kopen, want met haarproducten hou ik ervan om dingen uit te proberen, dus we zullen zien. 




En dat waren al mijn opgemaakte producten van de maand oktober. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Al de producten die ik heb opgemaakt ben ik best wel tevreden over, maar natuurlijk jammer dat ze op zijn, want alle producten waren zo fijn en zal ook zeker dingen opnieuw kopen. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground