Favorieten november 2015

woensdag 25 november 2015


Het is alweer het eind van de maand november, dus dat betekent 2 dingen. Het is weer tijd voor een favorieten artikel en het is bijna december ! De leukste en gezelligste maand van het jaar. Ik heb er al helemaal zin in, maar eerst wil ik nog even mijn favorieten producten van deze maand met jullie doornemen. 











Een blush die ik deze maand veel gebruikt heb is Peachykeen van Mac (klik voor de review). Een product die ik herontdekt heb in mijn stash. Ik gebruikte hem nooit echt veel, ook al vond ik hem heel erg mooi. Dus ik heb hem gewoon een keer gepakt en opgedaan en nu pak ik hem weer steeds vaker. Hij heeft een mooie koraal kleur met een subtiele glitter. 









Voor het eerst heb ik een shower jelly van Lush geprobeerd. Ik was heel benieuwd naar hoe dat nou allemaal werkt en heb ik deze dus gekocht. Hij komt uit de kerstcollectie en ruikt naar appelsap met een beetje wijn. Hij werkt heel erg fijn en maakt mijn huid heel erg zacht. Wat wel even wennen was is dat hij niet schuimt en dat je heel zachtjes en voorzichtig moet doen. Je even snel wassen lukt (mij) niet echt. Maar ik heb daar geen probleem mee en vind het een heel fijn product. Hij ruikt ook heel erg lekker en voor dat de kerstcollectie weg gaat ga ik zeker nog een nieuwe kopen. 





Deze liquid lipstick van Sleek heb ik ook weer vaker gepakt deze maand. Het is de kleur Petal. Een hele fijne lipstick die de hele dag blijft zitten. Eerst is hij gewoon vloeibaar en glimmend, maar als je hem even laat drogen dan word hij harder en matt. Heel fijn als je bijvoorbeeld een verjaardag hebt en niet je lippenstift bij wilt stiften. Je kunt er namelijk alles mee doen. Een heel fijn product dus en een hele mooie kleur die overal bij past.





Over deze bronzer heb ik laatst een review gemaakt. Ik vind hem heel erg fijn en je kunt er goed mee shapen. Nu heb je toch nog een beetje kleur op je gezicht in de winter. Ik gebruik bronzer bijna elke dag en nu wou ik is een goeie i.p.v mijn Rimmel bronzer. En dat is deze van Mac dus geworden. Echt een heel fijn product. 





Samen met de bronzer had ik ook deze blush gekocht. Het is Dainty van Mac, waar ik ook een review van heb gemaakt. ik was opzoek naar een blush die ik elke dag zou kunnen dragen, dus die overal bij past. Dat was deze dus geworden en hij is zo mooi ! Echt een pareltje in mijn stash. Hij is natuurlijk ook al heel erg bekend. 





Ook heb ik het Smashbox full Exposure palette er weer is bij gepakt. Hij lag maar een beetje in mijn stash en ik vond het zo zonde.. Dus ging ik tutorials kijken met dit palette en heb toen weer inspiratie opgedaan. En nu heb ik hem bijna de hele maand weer gebruikt. Ik vind het echt een heel fijn palette en lekker veelzijdig. Matt en glitters, everydaylook en avond. 





Een haartool die ik deze maand vaak gebruikt heb is deze klip. Zo maak je een soort van staart in je haar en je haar lijkt ook veel langer. Ik vind een staart nooit zo leuk, dus meestal doe ik het niet vast, maar nu dus wel steeds vaker door dit ding.




En dat waren al mijn favorieten producten van de maand november. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat zijn jullie favorieten producten van afgelopen maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground