Mijn Holy Grail producten ♡ oktober 2015

woensdag 21 oktober 2015


Je kent ze wel: De producten die je zo vaak gebruikt, dat als ze op zijn, je nieuwe MOET halen (anders red je de dag echt niet door) of je bent goed voorbereid en hebt natuurlijk al een voorraadje in de kast staan. Vandaag deel ik met jullie mijn go-to producten. 






Ik ga geen volgorde aanhouden, maar doe alles lekker door elkaar. Laten we snel beginnen. 


Urban Decay - Naked 2 palette





Ik was op vakantie in Thailand en zag toen overal dit palette liggen. Ik MOEST hem natuurlijk hebben, ook al is hij nep. Ik weet niet precies wat ik ervoor betaald heb, maar volgens mij iets van €8.  Ik gebruik hem bijna elke dag met heel veel liefde. Als ik me echt mooi op wil maken voor een feestje ofzo, dan pak ik altijd dit palette. Moet je nagaan dat ik de neppe al zo ontzettend mooi vind. Ik kan niet wachten totdat ik de echte heb, want die wil ik natuurlijk wel heel graag. Je kunt er prachtige nude looks mee maken voor elke dag, maar ook een mooie avondlook. Een lekker gecombineerd palette dus. 



Mac lipstick - Creme Cup


Dit is al de tweede Creme Cup die ik versleten heb. Ik vind hem zo ontzettend mooi. Hij is lekker nude en perfect voor lichte huidjes. Je kunt hem bijvoorbeeld dragen bij een heftige oog look of als je niet echt zin hebt in een velle lip kleur, maar toch een mooie milky roze kleur wilt. Ik draag hem altijd bij een bruine oog look, of als ik geen lip kleur weet om op te doen, want met deze zit ik altijd goed.




Sleek Blush - Rose Gold


Oke, ik ga eerlijk zijn. Dit is de enigste blush die ik draag. Ik heb wel andere, maar die heb ik nog omdat ik ze gewoon niet weg kan doen en denk van: 'Ja maar misschien dat ik ooit op een dag een andere blush ga dragen'. Nee, waarschijnlijk niet. Deze blush is een dupe van Nars Orgasm, maar dan lekker budget en in Nederland te koop. Hij is mooi peachy roze met een prachtige gouden glans erin. Zo'n mooie glans dat het bijna zonde is om een highlighter te gebruiken. Hij frist mijn gezicht ook lekker op en past overal bij.



 Catrice concealer - 010 Ivory


Wat moet ik toch zonder concealer. Met alleen foundation red ik het niet om oneffenheden weg te werken en om het gedeelte onder mijn ogen te camoufleren. Maar daar hebben we dus gelukkig concealer voor :) Deze concealer van Catrice is de beste die ik ken. Hij dekt onwijs goed en past ook perfect bij mijn huidskleur.





Lush shampoobar - Montalbano


Deze shampoo heeft mijn haar echt veranderd. Ik had eerst altijd heel erg vet haar. Ik had het bijvoorbeeld zaterdagochtend gewassen en zondagavond was het alweer kloddervet. Het was echt verschrikkelijk. Sinds ik deze shampoo gebruik, kan ik mijn haar gewoon 5 dagen niet wassen. 5 DAGEN. Zonder dat het vet word. Het is een citroen shampoo speciaal voor de vette hoofdhuidjes. Het is niet dat hij je haar uitdroogt, want hij voedt ook juist heel erg goed. Mijn haar glanst heel erg als ik het met deze shampoo gewassen heb en voelt heerlijk fris aan. Ook geeft hij volume, wat ook weer een pluspunt is. Echt een top shampoo die ik iedereen zou aanraden. Of je nou geen vette hoofdhuid meer wilt, een beetje volume in je haar of juist glans, deze shampoo doet het allemaal. 




Beautyblender


Dit is mijn meest favoriete tool om foundation mee aan te brengen. Geen strepen, een mooie finish en werkt snel. Ik hou ervan. Ik raad iedereen dit eitje aan. Je kunt je foundation met dit ei licht aanbrengen, maar je kunt hem ook lekker dekkend opbouwen. Ik gebruik hem nu bijna elke dag. (het zou elke dag kunnen, maar soms vergeet ik hem mee naar de badkamer te nemen om hem nat te maken en ben dan te lui om terug te lopen en pak gewoon een kwast) 




Tangle Teaser


Deze borstel heeft een heel erg groot verschil in mijn haar gemaakt. Ik heb veel minder afgebroken haren en ik kom ook veel makkelijker door mijn haar heen. Vooral na het douchen. Wanneer ik echt merkte dat dit een fijne borstel was, was toen ik mijn oude er weer eens bij pakte, omdat deze bijvoorbeeld in mijn tas zat. Man, wat was dat verschrikkelijk ! Hij is veel beter voor mijn haar en hij werkt ook heel erg lekker. 




Chanel Chance - Eau Vive


Deze parfum is zo heerlijk. Ik heb hem afgelopen zomer van mijn vriendje gekregen(ZO LIEF) en ik draag hem nu bijna elke dag. Hij past ook echt bij mij. De geur is niet heel erg zoet, maar ook niet kruidig. Het is echt een lief geurtje, die subtiel ruikt. Het is heel moeilijk uit te leggen, want hij ruikt ook niet fris. Het is een beetje alsof je aan net gewassen kwasten ruikt. Zacht, schoon en teder. 




Benefit - Roller Lash Mascara


Normaal hou ik van mascara's die mijn wimper volume geven in plaats van lengte en/of krul, maar deze mascara zag er zo schattig uit en ik heb er ook hele goede verhalen over gelezen, dus toen moest ik hem wel proberen. Deze mascara maken mijn wimper een stuk langer en hij krult ze ook echt. Wat ik wel jammer vind, is dat als je de mascara langer gebruikt (dus als hij een beetje uitdroogt) de krul ook niet echt goed meer werkt. Mijne was laatst dus uitgedroogd (ik kon hem nog wel gebruiken, maar er lag al een nieuwe klaar dus ik kon het niet laten) en toen heb ik een nieuwe gepakt. Toen merkte ik dus dat mijn oude helemaal niet meer zoveel krul gaf. Maar de nieuwe dus wel weer, want ze waren opeens weer heel lang en gekruld. Dus op zich doet deze mascara zijn werk, maar na een tijdje dus wel minder. 




Clarisonic Aria - Pink


Ik gebruik mijn Clarisonic nu al iets langer dan 1 jaar en hij heeft mijn huid echt goed verbeterd. Mijn puistjes zijn veel minder geworden en mijn huid straalt. Make-up word veel beter verwijdert dan met de hand en het gevoel daarna is heerlijk. Echt goed schoon. Het is inderdaad een dure innovatie, maar hij is zeker zijn geld waard. Je kunt het borsteltje aanpassen op jou huidtype. 




Philosophy - Purity Made Simple Reiniger 


Ook door dit product is mijn huid veel beter geworden. Ik gebruik ook geen andere reiniger meer, omdat ik weet dat deze gewoon goed is en zijn werk doet. Ook hierdoor zijn mijn puistjes veel minder geworden. Hij laat mijn vette huid minder glimmen en sluit mijn poriën ietsje. En hij haalt natuurlijk al mijn make-up lekker weg ! Echt een top reiniger die ik iedereen met een vette huid aanraadt. 



En dat waren alle producten waar ik ECHT niet meer zonder mee kan. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden en let me know als jij een van deze producten ook fijn vind. 





XOXO Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground