Favorieten september 2015 ♡

zaterdag 10 oktober 2015


Vandaag laat ik jullie mijn favorieten producten van de maand september zien. Er zitten een aantal hele mooie en goede producten tussen die ik graag met jullie wil delen. Ook zijn het lekker veel verschillende categorieën. Als je wilt weten wat mijn favoriete producten van de afgelopen maand waren lees dan lekker verder !


Make-up



Catrice All Matt Plus Foundation 010 Ivory



De afgelopen maand heb ik weer lekker vaak de Catrice All Matt Plus Foundation (Klik voor de review) gebruikt. Een van mijn favoriete foundations, die goed past bij mijn huidkleur. Een prima foundation die ook nog redelijk betaalbaar is. Hij dekt mijn oneffenheden goed en gaat het glimmen tegen. Je kunt hem kopen bij de Kruidvat en kost €6,59. 



Make Up Acedemy Undress Your Skin highlighter




Heel lang heb ik Mac Soft & Gentle gebruikt als highlighter, maar de laatste tijd heb ik steeds vaker mijn MUA Undress Your Skin highlighter erbij gepakt. En dan vooral in combinatie met de blush hieronder vind ik hem prachtig. De knal roze kleur van de Inglot blush, met de mooie roze glans van deze highlighter in combinatie is echt prachtig. 


Hier nog een swatch van de highlighter, omdat je het op de foto niet heel goed zag. Echt een prachtige roze glans en zeker een pareltje in mijn stash. Je kunt hem kopen bij de Kruidvat met het Make Up Acedemy vak en kost €5,99.



Inglot blush 





Deze prachtige knalroze blush heb ik tijdens mijn vakantie in Gran Canaria gekocht. Ik heb hem niet heel vaak gebruikt, maar de afgelopen maand zeker wel. Ik vond deze blush altijd iets te heftig, omdat hij zoveel pigment heeft, maar ik heb nu gewoon voorzichtig gedaan en hij is echt prachtig. Op de foto lijkt de blush meer een beetje koraal, maar hij is echt knalroze, kijk maar naar de swatch hier onder. De blush heeft geen naam ofzo, het enige wat erop staat is het nummertje 38. Dus ik neem aan dat de de 'naam' is. De prijs weet ik niet goed meer. Volgensmij tussen de €10 en €15.


Nu zie je wat beter zijn echte kleur. De glitters er doorheen vind ik ook echt prachtig ! Meestal ben ik niet zo van de knal kleuren blushes, maar deze vind ik wel erg mooi en ik werk er ook wel voorzichtig mee. Gewoon steeds een klein beetje product op mijn kwast nemen en beetje voor beetje aanbrengen. Dan lukt het prima. Misschien wel een goede tip als jij ook niet vaak knalkleuren gebruikt. 



Catrice Nude Illusion Loose Powder



Laatst had ik al een review geschreven over de CATRICE NUDE ILLUSION LOOSE POWDER en nu zit hij bij mijn favorieten. Dit product zorgt ervoor dat mijn vette huidje de hele dag niet gaat glimmen. Dat heeft geen een peoder ooit voor elkaar gekregen bij mij, maar deze topper wel. Ik ben hier heel erg over te spreken. Normaal ben ik niet zo van de losse poeder, omdat het zo'n zooi geeft, maar ik wou het toch een keer proberen. En nu wil ik niet meer anders ! Maar toch blijft het nadeel dat de poeder alle kanten opgaat, maar dat heb ik er wel voor over :) Je kunt dit product kopen bij de Kruidvat en kost €5,59



Skincare



Philosophy Total MATTEness pore refiner lotion



Ik zag laatste deze lotion ergens voorbij komen en toen werd ik nieuwschierig. Ik ging reviews bekijken en toen werd ik nog nieuwschieriger. Ik heb hem dus gekocht en getest. Het product belooft je poriën te verkleinen en het glimmen de hele dag tegen te gaan. Een veelbelovend product dus. Ik heb hem nu een tijdje getest en hij maakt wel echt verschil. Ik glim aan het einde van de dag een stuk minder. Van de poriën zie ik (nog) niet heel veel resultaat, maar wel een heel klein beetje. Het product doet dus zeker zijn werk en is echt zijn geld waard. Je kunt de lotion kopen bij de ICI Paris XL en kost €23,25. 



Balea Aqua Serum 



Wij gingen een keer naar een Spa in Groningen, heel dicht bij de Duitse grens en daar door was mijn huid zo droog geworden. De dag erna gingen we naar de DM (een soort Kruidvat maar dan Duits) in Duitsland en ik moest gewoon iets hebben om mijn huid mee te hydrateren. Toen heb ik dus serum gekocht en ik vond hem echt geweldig. Hij geeft mijn huid precies de hydratatie die hij nodig heeft in de herfst/wintermaanden. Mijn moeder ging laatst weer naar de Spa en heeft dus weer een voorraadje meegenomen :) Hij is dus helaas niet in Nederland te verkrijgen, maar voor als je aan de Duitse grens woont: Zeker eens proberen. Hij heeft ook nog een leuk prijsje. Iets van €2 ofzo. Lekker budget dus !




Body



Lush Snow Fairy Showergel



Yess, de kerstcollectie (en Halloween) van Lush is er weer ! Oftewel: SNOW FAIRY !! Deze douchegel is  hands down de lekkerste die ik ooit geroken heb. De geur is echt geweldig. Het is een roze douchegel met glitters en ruikt mega zoet. Een beetje naar kauwgomballen. Het is echt liefde in een flesje en elke keer weer een feestje als ik me ermee was. Ga zeker een keertje ruiken en zorg dat je optijd bent, want na de kerst verdwijnt alles weer. Inslaan dus :P 




Haar



Lush Roots 



Weer een product van Lush :) Dit haarmasker is echt geweldig. Je doet het op de wortels van je haar en laat het een halfuurtje intrekken. Daarna uitspoelen en je haar wassen. Je haar is dan zo ontzettend zacht en verzorgd. Het masker zorgt ervoor dat het haar bij de wortels gezond is, want daar is waar het allemaal begint. Hij ruikt heerlijk naar mint en dat voel je ook zeker als je hem uitspoelt. Je haar voelt daarna heel fris aan. Het masker geeft je wortels extra kracht en verzorgt je haar zonder het vet te maken. Een aanrader voor mensen met fijn haar. 




Lush Big Solid Conditioner



Nog een product van Lush toe, de Big Solid Conditioner. Ik vond de Big shampoo van Lush al erg fijn, dus deze conditioner wou ik ook proberen. Je wrijft het product over je haar of je breekt een beetje af. Er zit veel zeezout in de conditioner waardoor je veel volume krijgt. Hij voedt je haar en geeft een lekkere volume boost. Perfecte combinatie wat mij betreft. En hij doet gelukkig ook echt zijn werk. Hij ruikt wel ietsje anders dan de Big shampoo, maar het komt erbij in de buurt. De shampoo en conditioner vormen een perfecte combinatie. 



Nagels



Essie Groove Is In The Heart





Deze prachtige nagellak heb ik van mij zus gekregen. Zij had hem voor me meegenomen uit Duitsland, dus ik weet niet 100% zeker of hij hier ook tekoop is. Mij lijkt van wel, maar dat is dus niet zeker. Ik werd meteen verliefd toen ik hem zag. Deze mooie roze barbie kleur vind ik echt geweldig. Hij is wel zomers, wat wel een beetje jammer is nu het net voorbij is en de donkere kleuren weer in komen, maar voor nu kan het gelukkig nog even. Een hele mooie kleur die ik nu nog even en volgend jaar vaak zal dragen !



En dat waren al mijn favorieten voor deze maand. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden. Wat waren jullie favorieten van september? Laat het achter in de comments :)






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground