Review MUA Undress Me Too eyeshadow palette ♡

donderdag 3 september 2015


Vandaag een review over het welbekende MUA Undress Me Too palette. Een dupe van de Naked 2, dus lekker budget. Benieuwd naar de kwaliteit van dit mooie palette? Lees dan lekker verder !




Zoals ik al zei word dit palette een dupe van de Naked 2 genoemd. Ik vind hem er niet op lijken, maar hij heeft inderdaad wel een paar kleuren weg van het Naked 2 palette. Maar voor de rest vind ik het een palette op zijn eigen. Toch met weer wat andere kleuren en soorten. Ik vind het een heel mooi palette, maar ik gebruik hem bijna nooit. Geen idee waarom. Maar toen ik hem swatchte werd ik verliefd. Dus vandaar deze review. Ik wou hem graag met jullie delen !





Zoals je ziet heeft het palette veel bruintinten. Lekker nude voor elke dag. Het palette komt in een wit doosje die er prima uitziet. Het dekseltje is doorzichtig zodat je de kleuren van buitenaf al kunt zien. En er komt een sponsapplicator bij, die ik persoonlijk niet gebruik, maar voor andere wel handig kan zijn. 






Dit zijn de namen van de kleuren. Ze zijn niet heel goed te lezen, dus ik zal ze even opnoemen:



Naked - Devotion - Shy - Fiery - Lavish - Dreamy

Tranquil - Exposed - Reveal - Wink - Obsessed - Corrupt


De namen van de bovenste rij zitten in het palette ook op de bovenste rij en zo geld dat ook bij de onderste. 



Dan gaan we nu eindelijk over naar de swatches ! Dat vind ik altijd het leukste van een ogenschaduw review :) Wat zijn deze swatches ontzettend mooi zeg !






Van links naar rechts: 


Naked - Devotion - Shy - Fiery - Lavish - Dreamy






Van links naar rechts: 

Tranquil - Exposed - Reveal - Wink - Obsessed - Corrupt



Wat een prachtige kleuren met een hele mooie shimmer erin ! Ik ben er nog heel lang naar blijven staren nadat ik deze foto's had gemaakt. De enige kleur die een beetje tegenvalt is de zwarte, Corrupt. Dat pigment is niet zo sterk, maar hey een zwarte kleur met heel veel pigment is meestal ook niet zo handig.. En op het ooglid is ie prima, dus er zijn eigenlijk geen minpunten aan dit prachtige palette.




Ondanks ik de swatches zo mooi vind, gebruik ik dit palette nogsteeds niet. Ik weet niet wat het is, ik pak hem gewoon nooit. Waarom heb ik er dan een review over gemaakt? Omdat ik vond dat jullie dit palette moesten zien en jullie hem misschien wel gebruiken. Zoiets moet je toch weten !



Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden en misschien het palette wel gaan kopen. Het palette is verkrijgbaar bij de Kruidvat met het MUA schap en kost €5,99 (!!!)





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground