Review Primark lipcrayon Hot Coral ♡

donderdag 2 juli 2015


De beautyproducten van de Primark vind ik altijd niet zo heel geweldig, maar toch kijk ik er altijd even tussen. Laatst kwam ik deze lipcrayon tegen en ik was benieuwd naar de kleur, dus ik maakte een swatch op mijn hand en die beviel me goed. Dus voor die €2,50 nam ik hem mee. En vandaag review ik hem voor jullie. 









En dit is hem dan, de lipcrayon. Er staat dat er vitamine E in zit wat weer goed zou zijn voor je lippen. Zoals de naam Hot Coral al zegt is het een lekker koraal kleurtje met een warme ondertoon. Lekker dus voor deze warme dagen ! De verpakking trekt opzich niet heel erg mijn aandacht. Het is gewoon prima en voor dat geld gaat het mij vooral om het product en niet om hoe het eruit ziet. Hij is oke, maar voelt wel erg plastic waardoor ik denk dat ik snel stuk zou gaan in bijvoorbeeld je tas. Door aan het rode gedeelte aan de onderkant te draaien kun je het product omhoog draaien. 



Snel door naar de swatches !









Nou de naam klopt tenminste, want hij is echt hot coral. Een mooie warme koraal kleur die goed dekt. De eerst foto is genomen in normaal licht en de tweede in zonlicht. Echt een heerlijk kleurtje voor nu met die hitte. De dekking had ik niet zo goed verwacht eigenlijk. Ik had hem wat 'wateriger' verwacht, maar hij is juist lekker matt ! Go Primark. Ik zag trouwens ook nog 2 mooie lippotloden.. daar maakte ik ook swatches van (die eigenlijk echt heel mooi waren), maar ik dacht nee wat moet ik ermee, ik heb toch al zoveel. Had ik het noumaar gedaan :( Misschien iets voor de volgende keer. Ga zeker een keertje kijken bij de Beautydingetjes. Goed zoeken en misschien vind je toch iets. Oke, ik dwaal een beetje af, terug naar de crayon. Mooie dekking, mooie kleur, blijft goed zitten, maar hoe ziet hij er op de lippen uit?





Nou, zo dus ! Ik vind hem echt heel mooi staan. Het is weer eens wat anders dan rood. Maar het is ook weer geen oranje. Het is er net tussenin en dat is waarom het de kleur zo apart maakt. I like it ! De lipcrayon brengt trouwens ook makkelijk aan. Het gaat precies en hij smeert ook lekker. Ook lekker makkelijk voor onderweg.


Ik ben heel erg blij met dit lipcrayon en de volgende keer bij de primark ga ik zeker kijken voor andere producten. En de lippotloden ! :P Kopen jullie wel eens beautyproducten bij de Primark?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground