Favorieten Juni 2015 ♡

dinsdag 30 juni 2015


Het is weer het einde van de maand en dus weer tijd voor een favorieten artikel. Het zijn een aantal high end producten deze maand. Ben je benieuwd welke dat zijn? Lees dan snel verder !




Maybelline Dream Pure BB Cream



Deze BB Cream pakte ik nooit echt vaak, en dat terwijl ik er nog 2 back-ups van had liggen. Tot een tijdje geleden, omdat ik opzoek was naar een foundation die WEL mijn kleur had. Toen vond ik deze terug in mn stash en gebruikte hem weer eens. Deze keer bevile hij wel goed en sinds dien heb ik hem bijna de hele maand gebruikt. Ook vanwege het mooie weer, want dan wil ik liever geen foundation op en als ik dan toch wat dekking wil, dan liever een BB Cream. Omdat het een BB Cream is dekt hij natuurlijk niet heel erg goed, maar met concealer kun je makkelijk alles wegwerken? Ben je benieuwd met watvoor concealer ik dat deed? Ook de twee concealers waarmee ik mijn oneffenheden mee wegwerkte zijn favorieten deze maand.





Essence Stay All Day concealer & Catrice Camouflage cream 




Dit zijn mijn 2 favoriete concealers van deze maand. De ene van Essence gebruik ik voor onder mijn ogen. Het is de lichtste kleur van Essence, ik geloof dat het de 010 is. 020 was ook vrij licht, maar die had een rode ondertoon en de 010 een gele. De concealer van Catrice gebruik ik om oneffenheden weg te werken. Ook dit is weer de lichtste kleur, 010 Ivory. Dit is een hele dikke concealer vergelijkbaar met die van Mac. Perfect om pukkels mee weg te werken, en dat doet ie dan ook heel erg goed. Met deze combinatie ben ik heel erg blij.




Beautyblender



Deze maand had ik ook een favoriete tool om mijn BB Cream en concealer mee aan te brengen, namelijk de beautyblender. Ik vind hem echt geweldig. Hij brengt mijn foundation/BB cream geweldig aan en laat geen gekke strepen achter zoals sommige kwasten dat wel doen. Met de beautyblender kan je je foundation licht aanbrengen, maar je kan hem ook lekker opbouwen. Hij is wat prijzig, maar zeker zijn geld waard !




Benefit Roller Lash mascara



Alleen al om de verpakking wou ik deze mascara heel erg graag hebben. Maar toen ik hoorde dat hij ook nog eens heel erg goed zijn werk doet, was ik verkocht. Ik MOEST hem hebben, dus ging ik naar de Douglas. De mascara werkt inderdaad heel erg fijn. Hij geeft een mooie krul aan je wimpers die de hele dag blijft zitten. Veel volume geeft hij helaas niet. Hij geeft echt alleenmaar lengte en krul, dat vind ik wel een minpuntje, want dat is wat ik juist wil in een mascara. Maar nu ik hem een tijdje gebruik vind ik het niet heel erg. Het blijft een goede mascara.



Luchtje Selena Gomez Kissable



Afgelopen maand heb ik deze geur heel vaak gedragen. Ik deed hem nooit echt op, omdat ik hem niet heel erg lekker vond. Maar op een dag deed ik hem een keertje op en toen zei iedereen dat ik lekker rook. Dus toen deed ik hem wat vaker op en begon ik de geur steeds lekkerder te vinden. En nu zit hij in mijn favorieten ! Het is een zoete geur die perfect is voor de zomer. Helaas is hij niet in Nederland tekoop.




Mac Blush Peackykeen



Voor mijn verjaardag mocht ik van mijn viendje iets van Mac uitzoeken. Ik dacht meteen al aan een blush, omdat ik er daar nog geeneen van had. Toen we eenmaal in Amsterdam waren rende ik gelijk naar de Mac store. Eerst even bij de lippenstiften kijken natuurlijk, maar nee ik wou toch een blush. Deze blush trok meteen mijn aandacht door zijn subtiele glitters. En ik vond de kleur natuurlijk heel erg mooi, dus mijn keuze was snel gemaakt. Zoals de naam al zegt is het een lekker pezik kleurtje die heerlijk is voor de zomer. De pigmentatie is zeer goed en van de glitters heb je geen last, het zorgt juist voor een mooie glow. En je hebt geen highlighter meer nodig :)





Mac Soft & Gentle



Over highlighter gesproken, deze heb ik mezelf toen maar even cadeau gedaan. Ik zat er al weken over te twijfelen, maar heb hem toch maar gekocht. EN WAT IS IE PRACHTIG. De super mooie glow die hij heeft is onweerstaanbaar. Als je hem geswatched hebt, moet je hem gewoon kopen omdat je verliefd bent geworden. Ik raad deze highlighter iedereen aan. Mac Soft And Gentle is echt prachtig.




Mac Silly



Toen ik toch bij de Mac afdeling was ging ik ook maar weer even een mooie lippenstift zoeken. Tussen de gewone collectie kon ik niet echt iets vinden, dus ging ik maar verder kijken. Toen ik verder liep kwam ik langs de limited editions kwam ik deze beauty tegen en gelijk was ik verkocht. Ik was opzoek naar een lekker fel kleurtje die anders was dan de andere en die heb ik gevonden ook. Omdat het een limited edition is weet ik niet of ze hem nu nog hebben, maar hij is echt prachtig !





Dit waren al mijn favorieten van afgelopen maand. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en wat inspiratie op hebben gedaan. Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground