Review Smashbox full exposure palette ♡

maandag 25 mei 2015


In eerste instantie was dit palette een limited edition. Maar omdat hij zo goed liep hebben ze hem in de vaste collectie gegooit. En oh wat zijn veel mensen daar blij mee. Al een tijdje twijfelde ik over dit palette, omdat hij vrij prijzig is. Maar nu heb ik hem eindelijk en vandaag review ik hem voor jullie !










Het palette is echt prachtig. Hij heeft hele mooie bruin tinten voor warme en coole types. Het palette bevat maar liefst 14 mooie kleurtjes. Na bruin zit er ook een zwarte, grijze en donkerblauwe kleur in. En natuurlijk een highlighter. In het doosje zit ook een kwast met aan 2 kanten haren. 






De achterkant van het doosje. De kleuren hebben geen naam. Boven zitten al de 'Shimmer' kleuren, dus degene met glitters. En onder de Matte kleuren. De eerste is dan S1, S2 enzovoort. Hetzelfde geld voor de matte kleuren. Over kleuren gesproken, laten we snel daar naar gaan kijken ! Het doosje is wel van karton wat wat onhandig is. Het kan snel stuk gaan en je ziet heel snel vlekken erop. Hij zit natuurlijk al helemaal onder de foundation vingerafdrukken (heel logisch ook als je het met een kwast aanbrengt....hmm). Wat wel een groot voordeel is, is dat er een grote spiegel inzit. Gelukkig niet zo'n kleine, want daar heb je natuurlijk niet zo heel veel aan. 





Dit zijn de prachtige kleuren van het palette. Zoals je ziet veel bruin tinten. De linkerkant is een beetje warm en de rechterkant nijgt wat meer naar de koelere kleuren. En zoals je ziet zwart, blauw en grijs. De mooie highlighter zit in het midden. De pigmentatie van de ogenschaduws is zeer goed. Zeker het geld waard. En dan komt nog de kwast erbij. Wat een geweldige kwast ! De fluffy kant is te vergelijken met de Mac 217. Hij is ook echt een toppertje. Er staat op de kwast dat die voor de matte ogenschaduws is, maar daar luister ik lekker niet naar. De andere kant zou voor de glitter ogenschaduws moeten zijn, maar ik gebruik de platte kant gewoon als 'gewone' ogenschaduwkwast en de fluffy kant om mee te blenden of om een schaduw te maken in mijn arcadeboog. De verkoopster heeft me wel gewaarschuwd voor de ogenschaduws, ze zijn namelijk een heel klein beetje poederig. Ze gaf de tip om de kwast in de ogenschaduw te dippen en dus niet met de kwast eroverheen te wrijven. Ik deed dat sowieso altijd al, maar ik vertel het jullie ook alvast even. Op deze manier merk je er niks van dat hij poederig is !





Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd over dit palette en dat jullie deze review natuurlijk leuk vinden. Het palette is vrij prijzig, maar zeker het geld waard. Het moeten natuurlijk wel je kleuren zijn, dus ik zou hem voor de zekerheid ook nog even in de winkel bekijken en swatchen. Just for sure ;) 



Het Smashbox Full Exposure palette is tekoop bij sommige Douglas winkels en online. Hij kost €49,90. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground