Review Mac Soft & Gentle ♡

vrijdag 22 mei 2015


Mac Soft & Gentle was een product waarover ik al een lange tijd twijfelde. Hij is prachtig, maar best prijzig en is het ook zijn geld waard? Lees snel verder !









De beroemde highlighter van Mac, een prachtig product die al heel lang bekend is in beautyland. Na lang nadenken heb ik hem toch maar gekocht. Ik vind hem zo ontzettend mooi, hij is alleen een beetje prijzig, dus daarom twijfelde ik. Maar ik heb mezelf toch overgehaald en ik verklap jullie alvast: ik ben er super blij mee. Laten we snel naar de swatches kijken !







Is ie niet prachtig?! Deze swatch is gemaakt toen het heel grauwig weer was, dus moet je nagaan hoe hij er in het stralende zonnetje uitziet! De mooie gouden glow *zucht* prachtig. Op je huid straalt ie ook van je gezicht af. Als je emt je kwast product oppakt, is hij vrij glitterig, maar op je huid valt dat wel mee. Je bent niet opeens een glitterkerstbal ofzo. Je moet wel voorzichtig zijn met de poeder, het vliegt overal heen en voor je het weet liggen er overal glitters. Dat is wel een nadeel. Ook het hele make-up doosje waar het product in zit, zit onder de glitters. Maar de highlighter is zeker de moeite waard, want hij is echt prachtig. En ik vind ook dat er best wel wat product inzit. Het is zo'n product van: Ga ik deze ooit opmaken? En door de hoeveelheid glitters heb je ookmaar een heel klein beetje

nodig, dus hij is ook nog eens heel zuinig in gebruik.







Ja, ik ben echt heel erg blij met deze highlighter ! Hij geeft een mooie, gezonde gloed aan je gezicht. En altijd als ik deze op heb krijg ik complimentjes zoals: Wat glim je mooi op je wang! Superleuk om te horen natuurlijk. Ik zou deze highlighter iedereen aanraden. Hij blijft ook nog eens de hele dag goed op zijn plek zitten. Echt een topproduct voor mij.








Mac Soft & Gentle is tekoop bij de mac counter in Amsterdam en bij verschillende Douglas winkels








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground