Review Mac Soar ♡

woensdag 27 mei 2015


Al heel lang stond dit prachtige lippotlood op mijn verlanglijstje, maar steeds was hij uitverkocht. Nu heb ik hem eindelijk weten te bemachtigen. Jaja, eindelijk is Mac Soar van mij ! En vandaag review ik hem voor jullie. Benieuwd hoe deze beauty eruit ziet? Lees snel verder. 









Dit lippotlood is heel beroemd door zijn prachtige kleur, maar ook door Kylie Jenner. Zij gebruikt hem voor haar mooie signature lips in combinatie met Mac Faux. Heel beautyland wou hem natuurlijk graag hebben en ik ook. Omdat iedereen hem wou hebben was hij al een tijdje steeds uitverkocht helaas. Maar een paar dagen geleden hadden ze hem eindelijk ! Ondanks hij al bijna weer uitverkocht was. Maar ik ben heel blij dat ik hem eindelijk heb. Ik wou hem zo graag hebben en nu heb ik hem eindelijk. Ik vond hem al heel lang zo mooi, dus ik wou hem zeker hebben.








 De ingrediënten






Laten we snel overgaan naar de swatches !






 Mac Soar


Mac Brave - Mac Soar - Mac Faux 


Mac Brave - Mac Soar - Mac Faux


Het is een lekker donker kleurtje wat nu helemaal in is. Ook ik ben fan ! Maar het moet je wel echt staan.. Je kan het lippotlood alleen gebruiken, of in combinatie met een lipstick. En als je er dan een lipstick bij wilt, adviseer ik Mac Faux. Mac Brave kan ook, maar Faux vind ik mooier. Het lippotlood is echt heerlijk, niet zo hard als budget lippotloden. Hij is zelfs een beetje romig, waardoor je hem lekker op je lippen kunt 'smeren'. 




 Het slijpertje heb ik erbij gekocht voor €4,50


Lipstick boven: Faux
Lipstick onder: Brave


Ik ben superblij met Soar ! Een prachtige kleur voor iedere dag. Op mijn lippen is hij ook heel erg mooi ! Ik hoop dat jullie de review leuk vonden. Gaan jullie Soar ook kopen? Of hebben jullie hem al? 




Mac Soar is tekoop bij sommige douglas winkels en bij de Mac counter in Amsterdam. Hij kost €15






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground