Review Essence the gel nail polish ♡

dinsdag 19 mei 2015


Heel benieuwd was ik naar deze gel base en topcoat van Essence. Ik ben nooit zo'n fan geweest van de lakjes van Essence, omdat ze snel chippen. Toch kocht ik ze altijd wel omdat de kleurtjes super leuk zijn en het lekker budget is. Is dit de snelle/makkelijke oplossing voor snel je nagels lakken zonder UV-lamp? En blijft het ook echt goed zitten? Lees snel verder ! 






Eerst gebruik je een base coat, die zorgt ervoor dat de nagellak goed blijft zitten en dat de kleur niet in je nagels trekt. Hij heeft een beetje een rare substantie, een beetje waterig. Maar toch geeft het echt wel een laagje op je nagel. Met deze nagellakjes zou je nagellak 60% beter moeten blijven zitten en er een mooie glans aan geven. 






Dit is de top coat. Die doe je over de nagellak heen zodat je kleurtje beschermt blijft en hij ook weer langer blijft zitten. Als de top coat droog is voel je inderdaad een heel hard laagje, dus echt een gel laagje. Super !






De nagellak blijft inderdaad heel erg lang zitten. Ongeveer een weekje, maar dat is normaal bij gelach. Ik ben het alleen altijd al na 2/3 dagen zat en ga ik het eraf trekken.. tja slechte gewoonte. Het enige nadeel van deze lakjes is dat je het er NIET, maar dan ook echt gewoon niet af krijgt met nagellakremover. Ik ben serieus 1 UUR bezig geweest om het eraf te halen !! Ik heb het merendeel eraf moeten trekken :( Maarja, wel een bewijs dat het dus echt goed blijft zitten, haha. 


De gekleurde nagellakjes die je op de foto ziet zijn: links = indian summer     rechts = play with my mint



Ik ben erg tevreden over de lakjes. Hierdoor blijft mijn nagellak goed zitten en geeft mijn nagel stevigheid. Snel en eenvoudig te gebruiken. Ik raad jullie deze zeker aan ! 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground