Opgemaakt april 2015 ♡

woensdag 20 mei 2015


Net zoals mijn favorieten artikel is ook deze een beetje laat, maar toch wou ik hem nog doen. Heel veel heb ik in april niet opgemaakt, maar het is toch wat. 3 verzorging en 2 make-up producten heb ik opgemaakt. Kijk snel mee !




Balea reinigingsmilk



Deze reinigingsmilk heb ik puur gekocht omdat hij zo ontzettend goedkoop was. Namelijk 0,70 cent (!!!!!!!!) Toen mijn Purity Made Simple op was ging ik over naar deze, want ik was natuurlijk erg benieuwd. Ik had wat last van een paar vochtarme plekjes op mijn huid en daar was hij wel goed voor. Ook natuurlijk omdat het een milk is en een beetje vet is. Maar nadat ik hem gebruikt had in combinatie met mijn clarisonic had ik niet echt een schoon gevoel. Het was gewoon normaal. Ik had ook niet echt een idee dat het ook hielp. Tuurlijk haalde het wel mijn make-up eraf, maar of het ook echt mijn huid verbeterde? Nee, dat deed het helaas niet. Maar voor oogkamer-up is ie wel heel goed. Maar voor mijn huid deed het gewoon niks, jammer. 






Garnier micellair reinigingswater



Iedereen is helemaal gek op micellair waters en ik ook ! Ik heb veel goede dingen gehoord en ben toen nieuwsgierig geworden. Wat een top product ! Niet alleen omdat het weinig slechte bestanddelen heeft, maar ook omdat het veelzijdig is. Je kunt er namelijk heel erg goed je oog make-up mee weghalen. Maar ook je foundation  of om je gezicht 's ochtends te reinigen. Ik gebruik hem voor mijn oog make-up en voor 's ochtends. Toen ie bijna op was heb ik er meteen 2 ingeslagen, het was toch 1+1 gratis :) Dat vind ik wel een nadeel.. hij is vrij prijzig. Als ik het goed heb kost hij €6,50 ongeveer. Maar zeker de moeite waard en vaak hebben ze wel zulke acties, dus hou de kortingen in de gaten !






Hema It's my beautiful skin day serum



Over dit product had ik veel goede dingen gelezen. Dat er veel goede stoffen inzitten enzo. Dat maakte mij natuurlijk nieuwsgierig ! Het is een heerlijk voedend serum die de huid zeer goed hydrateert en verzorgt. Mijn huid kreeg een mooie glow en voelde heel zacht aan. Wel een nadeel vind ik dat hij heel snel op is. Uit een pompje komt ook best veel product. Ik denk dat ik hem zo'n 2/3 weken elke dag 2 keer gebruikt heb. Valt opzicht nog wel mee. Verder is het een prima serum voor een goede verzorging van de huid. Lekker voor onder je nachtcrème om 's nachts de werkstoffen te laten werken !






Catrice all matt foundation



Dit is de enige budget foundation die een beetje in de buurt komt van mijn huidskleur. Serieus, wie kent er een goede budget foundation in een hele lichte kleur? Zo moeilijk om te vinden. Het liefste onder de €15. Deze komt er het dichtste bij in de buurt, hij is ieeeeets te donker. Voor de rest is het een fijne foundation, goed dekkend en hij matteert mijn huid licht. Bij sommige mensen zou dit wat meer zijn, maar vanwege mijn vette huid moet ik hem wel echt afpoederen. 






Essence I ♡ stage ogenschaduw primer



Zonder ogenschaduw basis kan ik echt niet. Mijn ogenschaduw gaat dan alle kanten op of hij vervaagt. tja, heel leuk vette oogleden.. NOT. Maar gelukkig is er deze oplossing, hierdoor blijft mijn ogenschaduw gewoon zitten waar ie hoort en komt de kleur nog mooier uit. Het enige nadeel van deze primer is dat hij een donkere kleur afgeeft. Je kan hem wel redelijk goed vervagen, maar toch met mijn lichte huid moet ik wel uitkijken. 



Dat waren mijn opgemaakte producten van april, zoals ik al zei is het niet heel veel. Maar het zijn toch een paar producten die ik met jullie wil delen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground