The Spring Tag ♡

zondag 5 april 2015


Vrolijk pasen iedereen ! Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie. Namelijk de Spring Tag. Het is pasen en ik dacht dat het wel een leuke post zou zijn voor vandaag. 10 vragen over de lente, laten we snel kijken. 





1. Favorite spring nail polish?


Mijn favoriete kleurtje voor in de lente is licht roze. Een lief pastel kleurtje kan je me ook heel erg blij mee maken, als het maar licht en onopvallend is. Of een french manicure vind ik ook altijd heel erg mooi. Met de velle kleuren wacht ik altijd nog even tot de zomer. Een mooie lichtroze kleur voor de lente vind ik Muchi Muchi van Essie. Die heeft heel veel lieve lente kleurtjes. 

2. What is your must-have lip color this spring?


Ik hou nu heel erg van de nude lip. Kleuren zoals Brave en Faux van Mac vind ik helemaal geweldig. Maar natuurlijk gebruik ik mijn favoriete lipstick Creme Cup van Mac ook nog gewoon heel erg vaak. Ook weer zo'n lief lichtroze kleurtje.



3. Favorite spring scarf/accessory?


Lekker veel armbanden vind ik leuk in de lente, maar ook enkelbandjes. Zelf draag ik niet echt sjaals, maar bij andere vind ik het altijd wel leuk staan. Een stoere leren jas draag ik ook vaak in de lente. En de lichte broeken komen dan weer uit de kast. 



4. What spring trend(s) are you most exited about this year? (Make-up, fashion or both)

Zoals ik al heb gezegd vind ik de nude lip helemaal geweldig. Dus daar doe ik zeker aan mee. Ook vind ik het leuk dat nu de focus word gelegd op de huid. Mooie natuurlijke, egale huidjes vind ik echt prachtig. Een mooie huid is de basis van een mooie make-up look. Ik zorg dan ook altijd in mijn looks dat mijn huid (voor zover ik deze egaal kan maken) egaal is. En de skincare is nu dan ook zeker belangrijk. Want een mooie huid krijg je niet vanzelf, daar heb je toch echt wat producten voor nodig. Dat zijn de trends waaraan ik deze lente zeker mee doe. Meer trends ken ik ook niet echt, want er zullen er vast wel meer zijn. 




5. Favorite spring candle?


Een all time favorite geur vind ik vanille. Hij blijft altijd lekker, of het nou winter is of zomer. Natuurlijk steek je in de winter wat vaker kaarsjes aan, maar toch als ik een geur moest kiezen zou ik ook zeker vanille kiezen in de lente en/of zomer. 



6. Favorite body spray/perfume for spring?


Als parfum houd ik in de lente erg van zoete geuren. Of iets met bloemen vind ik ook altijd erg lekker. Qua de body splashes blijf ik bij die van Victoria's Secret. Stuk voor stuk zijn ze allemaal lekker en de geur blijft ook lang en goed hangen. En als je wilt kun je ze prima als parfum gebruiken. 




7. What is spring like where you live?


Het is eigenlijk nogsteeds winter, maar dan ietsje warmer en als we mazzel hebben met een beetje zon. Meer ook niet. Maar aan het einde van de lente breekt het zonnetje toch steeds vaker door en word het stukje voor stukje een beetje meer warmer. 



8. What's your favorite thing about spring?


Het leukste aan de lente vind ik dag het gelukkig weer wat warmer word in ons landje. Dat we al een vooruitblik mogen hebben naar de zomer ! Heerlijk ! En wat ik ook leuk vind aan de lente zijn alle vrolijk gekleurde bloemen die weer tevoorschijn komen. Maar het allerleukste aan de lente vind ik mijn verjaardag :) Niet te missen natuurlijk. Ik ben 19 april jarig en dit jaar word ik 16 ! 



9. Are you a spring cleaner?


Ja zeker, ik heb laatst al mijn hele make-up stash opgeruimd en schoongemaakt, maar dat gaat binnekort ook even met mijn kledingkast gebeuren. Mijn hele kamer word altijd grondig schoongemaakt in de lente. Wat een heerlijk gevoel geeft dat ! 

10. Any plans for spring break or an upcoming vacation?


Nee, wij gaan nooit in de lente of zomer op vakantie maar alstijf in de herfst of winter. In februari ben ik laatst naar Gran Canaria geweest en volgend jaar februari gaan we waarschijnlijk naar Thailand ! Lekker vooruitzicht om bij weg te dromen !




Dat waren alle vragen van de Spring Tag. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Neem de tag vooral over! Vrolijk Pasen!




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground