Mijn Mac Stash ♡ maart 2015

woensdag 25 maart 2015


Vandaag laat ik jullie al mijn Mac producten zien. Het zijn voornamelijk de lipsticks, maar ook een foundation en een poeder. In totaal heb ik 14 Mac producten dus laten we snel beginnen!





Mac Pro Longwear Foundation en Mac Blot Powder


Laten we beginnen met de foundation en poeder. De foundation is in de kleur NW13 en past goed bij mijn huid. Bij de Mac counter werd ik goed geholpen zodat ik het juiste product en de juiste kleur kon vinden. Ik wou een goed dekkende foundation die de hele dag blijft zitten, en dat doet deze zeker goed! Toevallig vandaag nog heb ik 2 keer door de regen gefietst en hij zit er nog steeds perfect op. De substantie is erg dun, waardoor je wel snel strepen krijgt, maar ik breng de foundation aan met een beautyblender en dan gaat het gewoon goed. Met een kwast ook wel, alleen je moet uitkijken voor strepen. De dekking kan je opbouwen tot hoe jij hem wilt. De foundation kost €33,50. Het enige nadeel vind ik dat je erg veel product moet gebruiken. Uit een pompje komt maar heel weinig product. Je hebt wel al echt 3 pompjes nodig om het een beetje te laten dekken. Maar voor de rest is het een top foundation. 


Bij mijn mooie foundation wou ik natuurlijk ook graag een poeder. Ik hou niet zo van gekleurde poeders, want meestal hoopt dat op en word het heel erg vlekkerig. Daarom koos ik een transparante poeder. Ik heb een erg vette huid, dus poeder heb ik zeker wel nodig. Deze poeder gaat het glimmen de hele dag tegen en beschermd de foundation goed. Een top poeder die ik zeker aanraad! De kleur die ik heb is Light.



Mac Lipstick Creme Cup (Cremesheen)


Creme Cup is een hele beroemde lipstick van Mac, omdat hij heel mooi nude is. Je kunt hem bij alles dragen en is ook voor elke dag. Het is zeker mijn All Time Favorite lipstick. Ik draag Creme Cup bijna elke dag (als ik geen andere Mac lipstick draag, hihi) Het is een prachtige lichtroze kleur en de geur is ook heerlijk :)


Mac Lipstick Angel


Angel lijkt ook heel erg op Creme Cup, maar is iets donkerder en warmer. Ook een goede kleur voor elke dag. Maar voor mij gaat er niks boven Creme Cup :) Toch verkiezen veel mensen Angel boven Creme Cup, omdat bij heel veel mensen Creme Cup niet staat. Hij staat namelijk alleen bij lichte huidjes.


Mac Lipstick Please Me (Matte)


Please Me is ook een erg beroemde kleur van Mac. Hij valt ook onder de nude tinten en is ook voor elke dag. Ik draag hem alleen bijna nooit omdat ik hem niet zo mooi vind staan. Niet bij alles tenminste. Heel af en toe heb ik hem op en dan denk ik steeds weer: ik moet hem echt vaker gaan dragen. Maar alsnog is dit een hele mooie lipstick die je zeker in je stash moet hebben.


Mac Lipstick Brave (Satin)


Brave, een kleur waarnaar ik al een tijdje opzoek was, maar nooit in de winkels kon vinden omdat hij altijd uitverkocht was. Maar uiteindelijk heb ik hem toch gevonden op Schiphol achter de douane. Ik was zo blij. Ik had al veel roze tinten en wou nu eens wat anders, namelijk een mooie bruinige nude kleur. Ik kon niet wachten in Gran Canaria om hem te testen en toen ik hem eindelijk op had vond ik hem prachtig. Alleen bij mij valt hij paars uit i.p.v. bruin. Maar alsnog vind ik hem geweldig.


Mac Lipstick Faux (Satin)



Faux was ook een kleur waarnaar ik altijd zocht, maar nooit vond. Maar ik heb hem! Hij was gelukkig een keer niet uitverkocht. Faux is ook een mooie nude lipkleur. Een hele beroemde kleur door Kylie Jenner met haar mooie nude lippen. Deze lipstick valt wel gewoon normaal bij mij uit, gelukkig. Een mooie lichtbruine kleur die iedere dag kan. Faux is ook een van mijn favoriete lipsticks.


Mac Lipstick Pink Plaid (Matte)


Pink Plaid heeft bij mij ook weer een beetje paarse uitval en dat is wat ik zo mooi vind aan deze lipstick. Hij is zo toch weer anders dan de andere roze lipsticks die ik in mijn stash heb. Deze lipstick staat mooi als je gewoon een roze lipstick op wilt, maar die ook weer niet TE roze is.



Mac Lipstick Snob (Satin)

Veel mensen zien Snob als een echt barbie kleur, maar dat valt wel mee. Ik vind Saint Germain veeeeel erger. Het is een mooie roze kleur die lekker opvallend is. Hij ziet er lichtroze uit, maar op je lippen valt hij ieeets donkerder. Een erg mooie kleur die zeker niet te missen is in je stash. Welke girl heeft erg nou geen roze lipstick is haar stash? :)


Mac Lipstick Pink Nouveau (Satin)


Pink Nouveau is een hele mooie donker roze kleur. Lekker gewaagd en opvallend, hou ik van. Mooi voor in de zomer, maar ook zeker niet verkeerd in de andere jaartijden. Hij heeft een kleine paarse ondertoon, maar die is niet te zien op je lippen. Op je lippen is hij gewoon prachtig fuchsia roze.


Mac Lipstick Flamingo (Lustre)


Zoals je kan zien heb ik veel roze lipsticks. Dat was ik een beetje zat en wou eens wat anders. Ik koos voor een mooie koraal kleur die lekker vel is voor in de zomer. De dekking van deze lipstick vind ik alleen niet erg goed. Hij gaat er erg snel af en je ziet ook alle velletjes van je lippen zitten. Maar voor de rest is het een prachtige lipstick. 



Mac Lipstick Saint Germain (Amplified)


Dit is dus de barbie kleur waar ik het over had. Een van mijn eerste Mac lipsticks. Ik heb deze kleur niet vaak op, maar als ik hem op heb doe ik hem niet volledig op, want dan vind ik hem niet mooi. Ik breng hem heel licht en subtiel aan waardoor hij wel mooi is. Ik stempel hem erop, zodat de kleur niet zo heftig word. Het rare aan deze lipstick is dat als hij vervaagt, hij heel erg donker roze word.



Mac Lipstick Candy Yum-Yum (Matte)


Deze lipstick is zo ontzettend mooi. Lekker vel, lekker opvallend en een lekker kleurtje. Super leuk voor in de zomer. Ik draag hem alleen niet vaak omdat je hem niet met veel dingen kunt matchen. Maar als ik hem op heb krijg ik altijd wel complimentjes dat ik een mooie lippenstift op heb.



Mac Lipstick New Temptation (Sheen Supreme)


Een rode lipstick kan natuurlijk ook niet ontbreken in je stash. Deze vond ik mooier rood dan de Mac Red. Alleen de dekking vind ik niet zo goed, hij gaat er zo van af en voor je het weet loop je met alleen nog maar een rood randje om je lippen heen. Dus bijstiften is zeker nodig. Voorderest is het een prachtige lipstick.



Dat waren al mijn Mac producten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen over mijn foundation, poeder en vooral lipsticks. Alle lipsticks zijn €19,00. De foundation was €33,50 en de poeder kost €24,00. Mac is bekoop in de Mac store en bij sommige Douglas winkels. Ook kun je ze online bestellen op de site op bij de Douglas.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground