Vakantie foto's Gran Canaria ♡

zondag 15 februari 2015


Vorige week gingen we heerlijk een weekje op vakantie naar Gran Canaria. Vandaag deel ik alle foto's met jullie die ik heb gemaakt. Lees verder voor alle mooie foto's van het prachtige eiland.







Eerst op Schiphol natuurlijk nog even shoppen





 Deze crème is geweldig, laat een reactie achter als jullie een review willen





En een paar selfies natuurlijk ;) Mijn haar begint eindelijk weer wat langer te worden !





Ons hotel Eugenia Victoria


 Mac Brave die ik had gekocht op Schiphol

















Dat waren alweer al mijn vakantie foto's. Ik heb een hele leuke vakantie gehad en ben weer lekker uitgerust. En ben ook heerlijk bruin geworden! Ik hoop dat jullie het mooie foto's vinden, de meeste heb ik bewerkt met Afterlight.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground