Tag: Hoe fake ben ik? ♡

woensdag 21 januari 2015


Vandaag een tag om te testen hoe 'fake' ik ben. Door de vragen kun je er achter komen waarin je wel of niet fake in bent. 10 leuke vragen die ik vandaag ga beantwoorden voor jullie!




Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 

Nee, en dat ben ik ook niet van plan om te doen. Later ook niet. Het is goed voor de mensen die echt een probleem hebben met hun lichaam, maar zelf zou ik het nooit laten doen. Ik accepteer gewoon hoe ik eruit zie. 



Gebruik je valse wimpers?

Nee, ik heb van mezelf al lange wimpers, dus heb ze ook niet echt nodig. Ik vind het wel heel erg mooi, maar ik ben altijd bang dat ze eraf vallen ofzo haha. En wimperextentions vind ik helemaal niks. Je kan bepaalde make-up niet op, je mag niet in je ogen wrijven en ze vallen heel snel uit. Nee, niet min ding. Geef mij maar gewoon mijn eigen wimpers. 



Draag je hairextentions?

Nee, ik vind ze wel heel erg mooi, maar dan ook echt alleen als je ze niet ziet. En dat is vaak niet zo, tenzij je zoveel geld hebt om het echt goed te laten doen. Maar dat heb ik er niet voor over. Dus hoe mooi het ook is om zo'n volle bos met lang haar te hebben, ik draag ze niet. Ik vind het zo vreselijk als je bij sommige meiden zo'n rand ziet, waaronder hun extentions onder vandaan komen! Bah! 



Gebruik je iedere dag make-up?

Bijna wel ja, alleen niet als ik ziek ben (nu dus). Ik hou van make-up. Ik vind het zo leuk om er mee te experimenteren. In het weekend doe ik er altijd lekker lang over en draag ik ook wat meer make-up dan door de weeks. 'S ochtends voor school heb ik niet echt uitgebreid de tijd namelijk. En dan heb ik er ook helemaal geen zin in! 




Kan je nog zonder make-up?

Nee, ik vind het TE leuk om te dragen en op te doen. Ik wil ook heel graag nog een cursus make-up gaan doen na mijn schoonheidsopleiding. Dus nee ik kan zeker niet zonder make-up. Ik hou er gewoon van om mensen mooi te kunnen maken met make-up en vooral ook bij mezelf. Nu ik ziek ben draag ik dus geen make-up (natuurlijk), maar ik mis het zo! Ik vind het helemaal niet erg om make-up loos te zijn hoor, maar gewoon dat ik het een paar dagen niet kan doen, arhg :) 



Draag je nepnagels?

Héel af en toe draag ik nep nagels, maar dan wel gewoon die je met lijm moet plakken. Gewoon, leuk voor een paar dagen en dan ook een hele tijd niet meer. Zonde van je nagels! ik hou mijn nagels het liefste natuurlijk, omdat ik jaren lang heb gebeten en ze nu heel broos zijn :( Dus ik wil ze liever niet nog meer beschadigen.



Verf je je haren?

Ja, ik heb geblondeerde highlights. Dit laat ik alleen niet heel vaak verven, want het is natuurlijk heel erg slecht voor je haar. De uitgroei die ik dan krijg? Niks van te zien, omdat het er heel natuurlijk uit ziet! Je ziet het alleen als ik mijn haar vast heb, maar dat heb ik niet echt vaak. 




Gebruik je zelfbruiner?

Nee, ik heb het nooit geprobeerd en ga het ook nooit doen. Het lijkt me niet lekker op je lichaam en ik vind het meestal ook wel lelijk. Ik ben van mezelf niet echt bruin, dus bij mij zal het ook wel heel erg lelijk staan. Nee, daar ga ik echt niet aan beginnen, geef mij maar gewoon lekker de zon!




Heb je tattoos?

Nee, en die wil ik ook niet. Ik vind het gewoon niks voor mij, maar bij andere vind ik het soms wel mooi. En als ik er een zou nemen, zou ik wel een kleintje willen, een hartje ofzo. 




Heb je piercings?

Ik heb alleen gaatjes in mijn oren, gewoon voor oorbellen. Meer niet, heel misschien wil ik nog wel een navelpiercing, maar dat weet ik nog niet zeker. Verder heb en wil ik helemaal niks erbij!





Nou, heel erg fake ben ik dus niet haha! Alleen qua make-up een beetje. Maar meer ook niet. Ik hou gewoon niet zo van te veel verandering aan je lichaam, geef mij maar gewoon puur natuur! Als je deze tag leuk vond neem hem dan vooral over!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen hoe 'fake' ik dus eigenlijk niet ben haha. 




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground