Review Kiko Queen of hearts eyeshadow palette ♡

dinsdag 20 januari 2015


Kiki kon je eest alleen bestellen in Nederland, maar nu is er een winkel gekomen in Amstelveen! Toen ik dit palette zag, wou ik hem meteen hebben. Ik vind de kleuren zo mooi! Die moet ik met jullie delen!







Het doosje ziet eruit als een pak kaarten, wat me meteen aantrok. Een mooi strak doosje wat helemaal in het thema past. Met zelfs een beetje een parelmoer glans erin! In het doosje zit een spiegeltje wat handig is voor onderweg, om of even te checken of alles nog goed op zijn plek zit.





Dit zijn de prachtige kleuren van dit palette. 3 mooie, matte taupe/bruin tinten en een glitterende rozige kleur. Ik werd meteen verliefd op deze kleuren omdat ze best wel nude zijn, maar toch iets anders. Je kan er bijvoorbeeld een smokey nude van maken, wat ik heel erg mooi vind. Dus het palette trok wel mijn volle aandacht.





En ze zijn ook nog eens super gepigmenteerd! Wat een mooie kleuren zeg.. Ik gebruik de bovenste kleur altijd over mijn hele bewegend ooglid. De tweede kleur gebruik ik in mijn arcadeboog. De donkerbruine kleur gebruik ik aan de buitenkant van mijn oogleden. En als laatste gebruik ik de glitterende kleur op de plek waar de eerste en derde kleur in elkaar overlopen. Dat is meestal op het midden van mijn ooglid. Het is een mooie look waarmee je ook nog eens alle kleuren uit het palette gebruikt.





Ik ben heel erg blij met dit prachtige palette. Ik gebruik hem met heel veel liefde. En het is ook nog eens een palette die je elke dag wel kunt gebruiken. Ik heb dit palette gekocht bij de Kiko Store in Amstelveen. De precieze prijs weet ik niet meer, maar hij was ongeveer €7





Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden om te lezen. Ik weet niet zeker of dit palette nu nog verkrijgbaar is, maar ik hoop het wel voor jullie! Dus wees er snel bij als je hem nog wilt hebben !






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground