Review Bobbi Brown Bronzer Maui ♡

maandag 19 januari 2015


Bronzer is iets wat ik niet vaak draag vanwege mijn lichte huid. Ik heb nog nooit een mooie gevonden die bij me past. Vandaag review ik deze prachtige rozige bronzer van Bobbi Brown. Zou deze bronzer wel bij me passen? Laten we kijken!








De bronzer komt in dit mooie zwarte doosje die een luxe uitstraling heeft, ook al is het eigenlijk nog zo simpel. Ik hou er van ! En heel handig: Er zit ook nog eens een spiegeltje in! Fijn voor onderweg.





Dit is dan de prachtige bronzer. En ja ik weet het, het lijkt meer op een blush. Mij deed het heel erg denken aan Sleek Rose Gold. Maar goed, het is gewoon een bronzer haha. Wel apart een roze bronzer, maar toen de vrouw van de Douglas hem bij me op deed was het echt heel erg mooi. Echt gewoon als een bronzer, maar dan roze. Een lekker gezond gloedje op je gezicht.





Het is een mooie koraal roze kleur met een heel subtiel glittertje er in. Op het gezicht zie je de kleine glitters niet. Deze swatch is een paar lagen over elkaar heen zodat jullie de kleur goed kunnen zien. In het echt is ie prima als je er een paar keer met je kwast over heen gaat. Dan heb je genoeg product op je kwast. Je hoeft dus niet uit te kijken voor teveel pigment.





Dit is de bronzer op mijn gezicht! Wauw, ik heb echt de perfecte bronzer gevonden! Hij werkt super goed met shapen en hij geeft echt een mooie, gezonde gloed aan mijn huid. Lekker fris. Nooit gedacht dat mijn perfecte bronzer een roze zou zijn!







Ik ben heel erg blij met de bronzer. Om hoe hij er uit ziet en ook zeker om zijn kwaliteit. De bronzer kun je kopen bij de Douglas waar ze Bobbi Brown verkopen en hij kost €38. Niet goedkoop, maar wel leuk om te vragen voor je verjaardag bijvoorbeeld. En hij is het geld zeker waard.





Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden om te lezen!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground