Review Essence Come To Town Lipstick + Blush ♡

dinsdag 2 december 2014


De limited Edition van Essence is weer uit. Genaamd Come To Town. Ik ging naar de winkel om te kijken wat ze allemaal hadden. Uiteindelijk heb ik alleen een lipstick in de kleur 02 Wrapped In Pink en een blush in ook de kleur 02 Wrapped In Pink meegenomen. Die sprongen er voor mij het meeste uit. Hier een review over deze twee producten.


Essence lipstick - 02 Wrapped In Pink




Dit is de lippenstift. Het is een mooie paarse kleur die perfect is voor de tijd van het jaar. Ik was al een tijdje opzoek naar een lippenstift in deze kleur, maar ik kon nergens een goede vinden. Maar laatst was ik in de winkel en had ik er eindelijk een gevonden en het was ook nog de laatste :) De lipstick komt in een hulst van dezelfde kleur als de lippenstift. Het is niet dat je denkt wauw, maar het is goed genoeg voor Essence. Hij is zeker niet verkeerd. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat hij Wrapped In Pink heet, want ik vind hem toch echt paars. Maarja, de naam doet er niet toe ;)



De lippenstift blijft best wel lang zitten. Zeker wel zo'n 4/5 uur. Ook als je wat eet of drinkt red hij het nog wel. Maar soms moet je wel even een beetje bijstiften. Een prima lippenstift dus met een lange houdbaarheid. Super goed!



De pigmentatie van de lippenstift vind ik ook erg goed. Had ik eigenlijk niet verwacht van Essence. Dus dat vind ik zeker een pluspunt. En natuurlijk ook dat hij best wel lang blijft zitten. De laatste tijd vind ik Essence steeds beter worden. You go Essence!



Essence cremeblush - 02 Wrapped In Pink




Deze cremeblush hoort dus bij de lippenstift en dat vond ik wel erg leuk dat ze een soort van setje hebben gemaakt van de producten. Deze blush komt in een plastic, transparant doosje waardoor je de kleur van de blush kunt zien. Een prima stevig doosje.



De blush kun je dus super leuk matchen met de lippenstift en dan met een winged eyeliner bijvoorbeeld. Of als je iets zwarts aan heb, dan nog lekker een kleurtje op je gezicht toveren.



Het pigment van de blush ziet er op deze foto minder uit, maar op je wangen is hij perfect. Je pakt zelfs nog wel eens veel te veel! Het is wel jammer dat de blush dan niet-echt paars is. Hier klopt de naam Wrapped In Pink dus wel. Want de blush is wel roze, maar het heeft wel iets weg van paars. Op je gezicht ziet het er gewoon mooi uit en is het inderdaad matchend.



Ik ben blij met deze mooie producten van de limited edition. Eerst had ik zo mijn twijfels over de blush, maar op mijn gezicht was hij wel super mooi. De lippenstift is wel mijn favoriet :) Maar dat komt gewoon omdat ik een lippenstift freak ben, ik draag het elke dag. Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en misschien ook wel deze producten gaan kopen :)

De lipstick en de blush zijn tekoop bij kruidvat en ze kosten allebei €2,40





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground