This or that Tag ♡

zaterdag 1 november 2014


Vandaag heb ik weer een leuke Tag, namelijk de This or That tag. Ik beantwoord de vragen over beauty en fashion. Blijf voor de antwoorden lekker verder lezen.



Make-up

Blush or Bronzer?

Blush, ik ben nog niet zo heel handig met bronzer, dus ik ga zeker voor blush. Ik vind het ook heel erg mooi staan.

Lipgloss or Lipstick?

Lipstick, ik hou niet echt van lipgloss. De laatste tijd probeer ik het wel steeds meer te waarderen, maar toch blijft lipstick mijn nummer 1.

Eyeliner or Mascara?

Mascara, ik ga liever met mascara over straat dan alleen eyeliner. En het begon ook allemaal bij de mascara.. :)

Foundation or Concealer?

Foundation, ik kan makkelijk zonder concealer en foundation wil ik altijd wel echt op hebben. Het is niet dat ik zonder de foundation de deur niet uit ga, maar ik vind het gewoon mooier.

Natural or Color Eyeshadow?

Natural, als je in mijn eyeshadow stash kijkt zie je alleen maar bruine tinten. Ik hou niet zo van echt een knalkleur op mijn oogleden. 

Pressed or Loose Eyeshadow?

Pressed, ik hou echt niet van losse poeders. Het gaat overal zitten. Daarom heb ik ook geen losse ogenschaduws. Dus zeker Pressed.

Brushes or Sponges?

Brushes, ik heb wel een beautyblender, maar ik gebruik hem nooit zo vaak omdat het toch wel veel van mijn tijd inneemt. Als ik naar school moet is het gewoon niet zo handig. Dus ik kies zeker Brushes. Ik heb ook heel veel RT kwasten die ik met heel veel liefde gebruik. 

Nails

O.P.I or China Glaze?

O.P.I, ik heb een paar lakjes van O.P.I en die zijn super mooi. China Glaze heb ik niet dus kan het ook eigenlijk niet beoordelen, maar ik weet dat O.P.I gewoon heel fijn is. 

Long or Short?

Ik HOU van lange nagels. het ziet er gewoon zo mooi en verzorgd uit. Alleen heb ik ze niet.. Ik heb jarenlang nagels gebeten, dus ze zijn erg zwak. Nu doe ik dat nieter, maar altijd als ik ze wil laten groeien, scheuren ze in. Dus ik heb eigenlijk altijd korte nagels, maar ik zou het liefst wel lange willen hebben. Ik heb ze ook wel maar omdat ze toch altijd inscheuren..Maar ik ga toch voor lang.

Acrylic or Natural?

Natural, ik vind Acrylic wel heel mooi en heb het ook gehad, maar het is veel mooier en beter als je nagels zelf zo lang zijn. Het is ook niet echt zo goed voor je nagels..

Brights or Darks?

Hmm, deze is lastig. In de zomer draagt ik altijd felle kleurtjes en in de winter juist donkere of juist hele lichte tinten.. Dus eigenlijk allebei, maar omdat het nu de tijd van het jaar is kies ik nu voor Dark.

Flower or No Flower?

No Flower, ik hou niet zo van nailart op mijn nagels. Vroeger was het helemaal in en deed ik het inderdaad wel altijd, maar nu hou ik het lekker simpel. 

Body

Perfume or Body Splash?

Perfume, de geur blijf gewoon beter hangen en ik vind body splashes meer om je op te frissen. En parfum is echt gewoon om lekker op te doen enzo. Body Splashes vind ik ook meet iets voor de zomer.

Lotion or Body Butter?

Body Butter ! Ik hou van body butter en ben dan ook helemaal in love met de body butters van TBS. Lotion is ook lekker, maar ik pak toch altijd eerder mijn body butters.

Body Wash or Soap?

Body Wash, het is gewoon lekker makkelijk en een zeepje vind ik altijd een beetje onhandig. 

Lush or Other Bath Company?

Zeker weten Lush. Ze hebben gewoon zulke ontzettend goede producten en ze ruiken ook altijd zo lekker :)

Fashion

Jeans or Sweat Pants?

Jeans, ze zitten niet zo lekker als sweat pants, maar ik heb ze wel elke dag aan, dus ik kies voor jeans. 

Long sleeve or Short?

Short, ik hou van topjes en T-Shirts dus ik ga zeker voor Short. Maar ook omdat ik nogal snel zweet dus liever een topje aan heb ouzo.

Dresses or Skirts?

Dresses, ik ben geen rokjes mens. Maar ook niet echt een jurkjes mens. Alleen strakke jurkjes staan mij, dus daarom kies ik voor dresses.

Stripes or Plaid?

Stripes, ik wil liever helemaal geen figuurtjes, gewoon lekker basic. Maar als ik moet kiezen dan het liefste wel streepjes.

Flip Flops or Sandals?

Flip Flops, ik heb hele leuke sandaaltjes, maar er zit een heel klein hakje onder en om daar nou de hele dag mee te lopen.. Ik red het wel hoor, maar slippers lopen gewoon veel lekkerder. En sandaaltjes zijn vaak met heel veel touwtjes enzo dus dan heb je aan het einde van de dag allemaal streepjes op je voet staan en dat is ook niet echt mooi. Met slippers heb je dat ook wel, maar dan heb je tenminste maar 2 streepjes.

Scarves or Hats?

Scarves, in de winter zijn sjaals en ik een. Ik hou van sjaals, ze zitten heerlijk warm en comfy. En tja, ik ben geen hoeden mens.. 

Studs or Dangly Earrings?

Studs, de laatste tijd draag ik niet zo vaak meer oorbellen maar als ik ze dan draag dan draag ik wel kleintjes. Ik zou eigenlijk wel weer een keer grote moeten dragen..

Necklaces or Bracelets?

Bracelets, die draag ik echt elke dag. Ik hou niet zo van kettingen en heb er ook niet zo veel en ook geen mooie ouzo. Dus ik ga lekker voor armbandjes waar ik er wel driehonderdmiljoen van heb maar altijd dezelfde om doe :)

Heels or Flats?

Flats, ik draag bijna nooit hakken maar ik vind het wel altijd ontzettend mooi. Platte schoen zijn altijd wat makkelijker en sneller. 

Cowboy Boots or Riding Boots?

Cowboy Boots, Ik heb ze zelf niet. Maar als ik het bij iemand zie vind ik het wel heel leuk staan. Het heeft altijd wel wat. 

Jacket or Hoodie?

Jacket, een hoodie zit altijd wel heel erg lekker, maar jasjes vind ik toch altijd wat leuker staan. Vooral leren jasjes. Dus ik ga voor jacket, maar een hoodie is ook zeker niet verkeerd.

Forever 21 or Charlotte Russe?

Forever 21, het andere merk ken ik ook eigenlijk niet.. en ik ga in Amsterdam altijd naar de Forever 21, dus kies ik die.

Abercombie or Hollister?

Hollister, het andere merk ken ik niet, maar van Hollister weet ik ook niet zoveel af. Maar ik ken het wel dus kies ik Hollister.

Saks 5th or Nordstrom?

Beide merken ken ik niet, dus kan ik ook niet kiezen.

Hair

Curly or Straight?

Curly, van mezelf heb ik heel erg stijl haar en ik vind gekruld haar gewoon veel mooier. Het heeft lekker veel volume en het is super mooi. Ik krul mijn haar niet zo vaak, maar als ik het krul ben ik er altijd heel erg blij mee.

Bun or Ponytail?

Ponytail, ik vind buns altijd heel erg mooi, alleen als je je haar dan losmaakt is het een puinhoop. Bij een staart krijg je alleen een streep in je haar. En een staart is altijd ff wat sneller te maken vind ik. Ik heb als ik thuis ben en niks ga doen altijd lekker ene staart in. Soms zit het ook gewoon even in de weg en maar ik ook altijd een staart. En als ik ga trainen heb ik ook een staart in dus ik kies zeker voor de staart!

Bobby pins or Butterfly clips?

Bobby pins, ze zijn makkelijk en je ziet ze niet zo erg zitten in je haar. Alleen raak ik zweel altijd snel kwijt..

Hair Spray or Gel?

Hair Spray natuurlijk. Ik heb lang haar dus ik gebruik nooit gel.

Long or Short?

Zoals ik net al zei heb ik lang haar, dus lang. En ik hou van lang haar, zeker van heeeel lang haar.

Light or Dark?

Light, ik heb zelf heel licht blond haar en vind dat altijd super mooi. Maar ik hou zeker ook van donker haar.

Side sweep bangs or Full bangs?

Side sweep bangs, ik heb ze altijd al gehad en nu nog steeds. Je ziet hem nu alleen niet omdat ik tegenwoordig mijn scheiding in het midden draag. Dus ik kies voor Side sweep bangs.

Up or Down?

Down, ik draag mijn haar bijna altijd los. Ik vind het heerlijk om een staart in te hebben na een dag school, maar ik draag het altijd los

Random

Rain or Shine?

Shine, duh. Wie houd er nou niet van de zomer?

Summer or Winter?

Summer, Zie antwoord hierboven :)

Fall or Spring?

Spring, leuke bloemetjes en pastel kleurtjes! En bijna zomer :)

Choclate or Vanilla?

Vanilla, ik hou ervan :) Het is misschien heel saai, maar altijd als we bij een ijscowinkel zijn, neem ik twee bolletjes vanille. Ja uit al die smaken die er zijn , neem ik de standaard vanille. Saai he? Maar wel lekker :)

East coast or West coast?

West coast, zeker als het om Amerika gaat. En hier in Nederland woon ik ook aan onze West coast :)



En dat was de This or That Tag. Neem hem vooral over en beantwoord zelf de vragen. Ik hoop dat jullie deze Tag leuk vonden. 




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground