Review Real Technique Stippling Brush ♡

zaterdag 8 november 2014


Zoals ik had belooft zouden er meer reviews komen van nog twee RT kwasten. Dit is de tweede kwast van de drie die ik ga reviewen. Het is de Real Technique Stippling Brush bedoelt voor foundation aan te brengen, concealer uit te werken of bijvoorbeeld voor een creamy blush. Lees verder als je meer wilt weten over deze kwast.





De kwast komt in het welbekende zwart/doorzichtige doosje. Het doosje beschermd de kwast goed. Heel handig als je hem bijvoorbeeld besteld, dan weet je tenminste dat hij veilig aankomt. Op het doosje staat allerlei informatie over de kwast. Bijvoorbeeld van wat hij gemaakt is en waar je hem voor kunt gebruiken.




De kwast heeft meerdere maten haren. Er zitten kleinere en grotere tussen. De witte haren boven zijn de grote. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar het is een onregelmatige kwast. Zodat je de foundation niet zo zwaar aanbrengt, maar gewoon een licht en subtiel laagje aan kan brengen. Dat doet deze kwast dan ook heel goed.




Hier kan je de haren een beetje zien. De kwast is heel zacht. De haren zitten ook niet zo dicht op elkaar. Zoals ik al zei kan je deze kwast voor foundation, concealer en creamy blush gebruiken. Je kan deze kwast ook wel voor poeder blush gebruiken. Maar het is meer echt voor vloeibare make-up producten. Daar raad ik hem dan ook voor aan.



Ik vind deze kwast ontzettend fijn voor mijn foundation en concealer. Hij blend alles perfect uit. Ook met creamblush doet hij goed zijn werk. Het is echt een top kwast als je een subtiel laagje foundation wilt en goed geblende concealer en creamblush. Ook deze kwast heb ik gekocht in een winkel in Hoorn aan de Veemarkt 44. Je kan de kwast ook online bestellen. Deze kwast kost €13,95.




Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden. Er komt snel nog een review van weer een andere kwast. Ben je benieuwd welke kwast dat is? Blijf dan vooral mijn blog checken.








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground