Make-up Of The Day ♡ #1

zondag 21 september 2014


Vandaag vertel ik jullie over mijn Make-up of the day. Ik vertel een voor een iets over de producten en of het misschien wel mijn favoriete is. Als je benieuwd bent naar mijn Make-up Of The Day blijf dan lekker verder lezen! 




Ik begin met een primer zodat mijn make-up er lang en mooi op blijft zitten. Dit is een prima primer die zijn werk goed doet. hij heeft een dunne substantie en heeft een beetje een witte parel kleur. Hij is van NYC in de kleur 684. 






Nadat mijn primer goed in mijn huid is getrokken, breng ik mijn foundation op. Dit is de Nude Illusion van Catrice in de kleur 010 Nude Ivory. Deze kleur is helaas net iets te donker voor mij, maar het valt wel mee dus ik kan hem gelukkig gewoon dragen. De foundation denkt goed en blijft goed zitten.Als je een vette huid hebt moet je hem tussendoor soms wel even afpoederen. 






Na mijn foundation breng ik concealer onder mijn ogen en op mijn oneffenheden aan. Deze concealer is van Catrice. Het is de Allround Concealer die heeft bekend is. Hij heeft een groene kleur voor het bedekken van rode plekjes, een rode kleur voor de blauwe plekken onder je ogen, en de beigekleuren zijn voor de oneffenheden.







Mijn foundation poeder ik af met deze poeder van Estée Lauder. Ik weet niet hoe deze poeder heet want ik hem hem al een paar jaar. Het is een losse poeder in de kleur 01 Light. Het is een mooie poeder die de huid goed matteert en het er laat uitzien als een mooie porseleinen huid. 






Om mijn ogenschaduw goed te laten zitten gebruik ik een ogenschaduwbasis. Deze is van Essence. Hij zorgt dat mijn ogenschaduw goed blijft zitten zonder dat het zich ophoopt in de arcadeboog. Het is wel een beetje jammer dat hij een kleurtje heeft, want hij is best donker en dat zie je als je een lichte huid. Bij mijn lichte huid zie je hem dus zitten als je hem hoger doet dan de arcadeboog, dus dat doe ik meestal niet. Ik kan hem alleen gebruiken op mijn bewegend ooglid. Dat is wel ene beetje jammer. Maar ik gebruik hem wel elke keer weer dus hij is zeker wel een favoriet.






Om een mooie ooglook te creëren gebruikte ik dit palette van MUA. Dit is het Undressed palette. Ik heb de tweede kleur van boven gebruikt en de vijfde kleur van boven. Het is een heel mooi palette met veel aardetinten. De pigmentatie is ook goed.






Over mijn ogenschaduw bracht ik nog deze glitter ogenschaduw aan. Deze is van Bobbi Brown in de kleur 03 Ballet Pink. Hij is echt heel mooi en geeft prachtige glitters af. Helaas heb ik dit ogenschaduw doosje een keer laten vallen, waardoor je nu een flink stuk pan ziet. Maar gelukkig kan ik hem nog gebruiken. Dit is zeker een favoriet omdat hij gewoon zo mooi is. 






Nadat ik mijn ogenschaduw heb opgebracht, doe ik mijn wenkbrauwen. Hierbij gebruik ik het Essence wenkbrauw kitje en een wenkbrauwpotlood van de Hema in de kleur 10. Van het wenkbrauwpotlood gebruik ik eigenlijk alleen maar het borsteltje. De poeder van Essence is super. Hij vult mijn wenkbrauwen mooi op. Hij is mijn favoriete wenkbrauwpoeder. 






Op mijn waterlijn breng ik oogpotlood aan. Deze is van Essence in de kleur 01 Black Fever. Hij blijft lang en goed zitten, zoals hij belooft. En ja, verder valt er niet veel over te zeggen, gewoon een oogpotlood die zijn werk goed doet. 







Na mij oogpotlood breng ik mascara aan. Deze mascara is van Catrice en het is de Glamour Doll Volume Mascara. Het borsteltje van deze mascara is zo fijn ! Deze raad ik echt voor alle wimpers aan. Je krijgt geen klontjes, je kunt ze makkelijk uit elkaar halen en het geeft super veel volume. Je hebt van deze ook een waterproefvariant, met hetzelfde borsteltje en dezelfde vorm verpakking alleen dan in het blauw. Maar kijk daarmee uit want toen ik hem gebruikte op vakantie braken er heel veel stukjes wimper bij mij af. Dus kijk uit met die waterproef mascara! Maar deze gewone variant is zeker mijn favoriet, dat komt door het borsteltje.






En een beetje blush kan ook nooit ontbreken! Deze blush is van Catrice. Het is de kleur...... en het is een hele mooie oudroze, perzik achtig nude kleurtje. Ik heb een licht huid dus donkerdere blushes zie je al heel duidelijk bij mij, dus ik heb een wat meer lief en zacht kleurtje nodig en deze is daar perfect voor. 






En dan breng ik nog een beetje lipgloss aan. Deze is van Catrice. Het is de Infinite Shine Lipgloss in de kleur Rose.. Would You? Ik hou niet van lipgloss. Het plakt en meestal zie je de kleur niet eens. Bij deze lipgloss is dat niet zo. Hij heeft een super mooie wat donkerdere aardetint. En hij plakt niet!





En dat was mijn Make-up Of The Day. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie inspiratie op hebben kunnen doen. Als je het een leuke blogpost vind laat dan vooral een reactie achter!








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground