Review Formula 10.0.6 Pores Be Pure Skin Clarifying Mud Mask ♡

vrijdag 29 augustus 2014


Ik ben al een paar dagen ziek, dus ik vond het tijd om eens even lekker dit masker te gaan uitproberen. Ik had hem al lang in de winkel zien staan, maar steeds kocht ik hem niet. Ik had er wel al veel goeie dingen over gelezen, dus heb ik hem een paar dagen geleden toch maar gekocht ! 




Dit is hem dan! De verpakking vind ik heel leuk, lekker vel roze. Het is een handige knijptube die ook dus erg hygiënisch is. De fles bevat 10 ml. Het is ook nog best wel een grote tube.




Dit is de ingrediëntenlijst




De substantie van dit masker is best wel dun. Dunner dan ik had verwacht. Maar dat is helemaal geen probleem. En Oh my god.. Dit masker ruikt ZO ontzettend lekker ! Hij ruikt heel zoet (daar moet je van houden). De geur doet me heel erg denken aan die kindertandpasta die iedereen vroeger wel had. Zo lekker! Op de verpakking staat dat hij naar aardbei moet ruiken maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Het is niet echt typisch aardbei tenminste. Misschien wel het zoete ervan, maar dus niet de aardbei geur.




Je smeert dit masker gemakkelijk uit, wat ik heel fijn vind. Het masker word ook best wel snel hard en je voelt ook een beetje dat het wel echt iets doet. Je moet het masker op een schoon, droog gezicht aanbrengen, 10 tot 15 minuten in laten trekken en het er dan met warm/lauw water af spoelen. Het masker zou de poriën moeten schoonmaken en verkleinen. Toen ik het masker eraf haalde merkte ik niet heel veel. Maar later voelde mijn huid ontzettend glad aan en zag ik toch wel dat mijn poriën iets kleiner waren. Mijn gezicht leek ook iets egaler. Ik heb een hele vette huid dus ook grote poriën en ik ben blij dat ik er dus iets voor heb gevonden. Wat mij ook opmerkte is dat het mijn huid veel minder vet maakte. Bonuspunten !!


Conclusie: 



Ik vind het een heel fijn masker die ervoor zorgt dat: 


1. Mijn huid minder vet is

2. Mijn poriën ietsje kleiner maakt 

3. Mijn poriën grondig schoonmaakt



Hij doet wat hij moet doen dus! Ik ben er heel blij mee. Je kunt die masker kopen bij de Kruidvat voor €7,99. Je hebt dan een tube van 100 ml. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.





xoxo Charmayne

Proudly designed by Mlekoshi playground