Review Action reinigende poriënstrip ♡

zaterdag 30 augustus 2014

Laatst was ik in de Action en zag ik deze poriën strips. Ik heb nog al veel last van mee-eters, heel vervelend. Ze zitten op mijn neus en kin. En ik krijg ze maar niet weg ! Dus ik dacht misschien helpen deze neusstrips wel. Laten we kijken !

Dit is de verpakking van de poriën strips. Het is een dun doosje met 6 strips erin. Ik vind het doosje er best 'luxe' uitzien voor de Action. Het maakt natuurlijk helemaal niet uit, maar dat was iets wat me opviel. Leuke kleurtjes, lekker vrolijk !

Maarja, hoe werkt het nou? Dat ga ik jullie nu vertellen. De strips zijn bedoelt om vet en vuil uit de poriën van de neus te verwijderen. Terwijl er op de voorkant juist staat dat het mee-eters verwijdert.. Maar welke van de 2 doet het? Daar gaan we zo achterkomen. Voor gebruik moet je je gezicht grondig wassen en je neus natmaken met je vingertoppen. Dan moet je de strips van het plastic afhalen en hem op je natte neus plakken. 10 tot 15 minuten laten zitten en hem er dan voorzichtig aftrekken.

Dit is de verpakking waar de strips inzitten. Je kunt ze heel makkelijk meenemen op reis als je bijvoorbeeld een paar daagjes weggaat.

Hier zit ik met de strip op mijn neus. Ik heb hem ongeveer 15 minuten laten zitten. De strip ruikt trouwens super lekker. Een beetje een warme/zoete geur. Dat was wel iets wat me opviel. Leuk detail.   Wat wel een beetje jammer was, was dat de strip niet echt helemaal geweldig bleef plakken. Hij bleef wel zitten, maar niet zo heel goed vast zoals ik het zou willen. Maar ja, wat verwacht je dan ook van de Action. Het kon misschien ook wel komen omdat ik hem niet helemaal goed had geplakt. Hij zat een beetje dubbel. Toen werd het tijd om hem eraf te halen. Ik had eigenlijk verwacht dat er allemaal mee-etertjes aan de strip zouden zitten, maat helaas. Eigenlijk zag je helemaal niks toen ik hem eraf haalde. Maar toen ging ik ze uitknijpen en kwamen ze er super goed uit ! De strips maakte ze dus gewoon heel week zodat je ze er zo uit kon knijpen. En vanmorgen merkte ik dat de mee-eters wel ietsje minder waren geworden. Het werkt dus wel echt ! De mee-eters gaan er niet van wel zoals op de verpakking staat, maar je kunt ze er wel makkelijk door uitknijpen en verwijdert dus wel het vet en het vuil.

Conclusie:

Ik ben blij met het resultaat dat mijn mee-eters wat minder zijn geworden. Het doet dus wel wat er word belooft en dat vind ik super. Je moet er dus wel rekening mee houden dat je mee-eters door de strip niet weggaan, maar dat je ze er gewoon makkelijker mee kunt uitknijpen.

Je kunt de poriënstrips kopen bij de Action voor €0,99. Dan heb je 6 stuks. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.

xoxo Charmayne

Proudly designed by Mlekoshi playground